عقاید یک رامین

درباره من یا پروفایل مدیر

همیشه وقتی ب ی وبلاگ تازه میرم 

دوست دارم ببینم تو قسمت "درباره من "ش چی نوشته 

خیلی دوست دارم بدونم آدما برای معرفی کردنشون از چ کلماتی استفاده میکنن ، کدوم خصلتاشونو می نویسن 

مهارتاشونو می نویسن یا نه . علایق شون رو می نویسن یا نه 


"درباره من" ب نظر من یکی از جالبترین چیز های دنیای مجازی ب نظر من 

ولی خودم هیچ وقت نتونستم چیز زیادی در مورد خودم تو این قسمت بنویسم

سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

سلام :)
آره منم همیشه بخش درباره ی من وبلاگارو دوست دارم...
بعد بعضیا خیلی قشنگ درمورد خودشون می نویسن ینی حتی ویژگی های منفی شونم یه جور قشنگی می نویسن!!
اما من بلد نیستم :(

+
نوشته ی توضیح وبلاگ :) :) :)
سلام :)

آدم های بی ریایی هستن چون :))

+ چطوره ؟ خوبه ؟
منم چون بلد نیستم باریام حتما :|
+
خوبه ... :)
اتفاقا شما ک نمی نویسین آدم بی ریایی هستین :))

مرسی :) حالا چرا با سه نقطه ؟ 
هم من بی ریام، هم اونا بی ریان ! کلا همه بی ریاییم :)))

همینجوری... دلیل خاصی نداره! :)
من کلا از سه نقطه و علامت تعجب خوشم میاد...! :))
:))

آهان . حله :)
یه مدت سلیقه ی موسیقیایی به رخ می کشیدین
الان تعداد دنبال کننده هاتونو
هدفتون چیه واقعا؟:D
:))))))))))))))))))))))))))

از دوازده تا ک دوتاش شمایین :)) :|| 

میخاستم ملت ببینن ک من چقدر دنبال کنندم کمه ، دلشون ب حالم بسوزه ، ی کم منو دنبال کنن . والا :))
من چی؟ کلا هشتا دنبال کننده دارم:D
با خانم دکتر و خواهر تون میشه 10 تا :)
تازشم. به من برخورد. یعنی چی از دوازده تا دوتاش شمایین؟
یعنی چی واقعا؟
خب دوست ندارید دیگ دنبالتون نمیکنم اگ انقدر بی اهمیته
نه اصلا . این چ حرفیه
منظورم این بود ک 12 نفر نیست . 11 نفره . 
آدم اینطور برداشت میکنه ک جز دنبال کننده ها حساب نمیشه با اون دو نقطه خط ها مخصوصا. عیب نداره عیب نداره :D :)

دنبال کننده های منم اول اول 12 تا بود:|
نه بابا . منظورم اون نبود :)

عه ؟ 
نمیدونم چرا:D
فکر کنم مث اینستاگرام
فالوت کردم فالوم کن:D
آی بدم این مدلی دستوری ب آدم میگن منو فالو کن :\\
من همون تعداد ک فالوئر دارم همون تعداد ریکوست قبول نکردم 

جز ملزومات وبلاگه به نظرم ...
حتی در حد یه خط نوشته ساده ...
وبایی که درباره من ندارن واسم تو یه دسته بندی جدان ...
سلام :)
برگشتین :) خوش برگشتین :))

دقیقا . وبایی ک درباره من ندارن ی دسته بندی جدان 
سلام :)
ننوشتن واقعا سخت بود
فکر میکردم میتونم راحت باهاش کنار بیام ولی نشد :/
ممنون :))
ی بار ی جا خوندم ک :
بلاگر مث خودکار بیکه . ننویسه می خشکه
دقییقا همینه ...
چه خوب گفته :)
همین طوره :)
منم این بخــش ِ وبلاگ ها رو خیـلی زیـــــآد دوست دارم . خیــــــــــــــــــــــــــــــــــلی زیاد .:)
سلام :)

ما نیز دوست داریم :)
منم پروفایلا خیلی نظرمو جذب میکنن...:)


یاعلی...
کلا پروفایل ها خیلی خوبن :)

یا علی :)
شرح "درباره من"  منو یاد " توضیجات پشت جلد کتاب "  انداخت . وقتی کتابی رو میخوای مطالعه کنی اون خلاصه ی پشت جلد کتاب هم میتونه تشویقت کنه برای خوندن هم میتونه منصرفت کنه از خوندن
 
سلام :)

چ تشبیه خوبی !! عالی بود . کاملا موافقم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)