عقاید یک رامین

پست آموزشی - پیج مونیتور

مطالب آموزشی پلاک هفت باعث شد من این پستو بزارم :)



اکستنشن پیج مونیتور یا Page Monitor Extension 

!! مخصوص کسایی ک کروم دارن !!


به چ دردی میخوره ؟

هر لینکیو ک بهش بدین هر 10 دقیقه یک بار ( یا هر چند دقیقه ک شما بخاین ) اون لینکو بررسی میکنه . اگه تغییری توش ایجاد شده باشه بهتون اعلام میکنه . 


خب ک چی ؟

مثلا میتونین وبلاگ دوستای بیان تون رو توش ثبت کنین تا هر وقت نظری تایید کردن یا مطلبی گذاشتن بهتون خبر بده . البته این مطلب جدید رو خود بیان میگه . یا مثلا میتونین وب کسایی ک تو بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ رو هم وارد کنین تا برای فهمیدن اینکه مطلب گذاشتن یا نه ، روزی صدهزار بار وبشونو چک نکنین :))

حتی مطالب حذف شده رو هم نشون میده 


خب الان چیکار باید بکنم ؟

1. ب این لینک برین و دکمه add to chrome  رو بزنین . منتظر باشین تا نصب بشه .

2. بعد از اینکه نصب شد یه آیکنی گوشه بالا راست ظاهر میشه ک شبیه علامت نبضه .

3. هر سایت یا وبلاگی ک رفتین ، اون آیکن نبض رو بزنین . چن تا گزینه میاره . با زدن monitor this page اون سایت وارد لیست میشه. 

4. بعدش همونجا option رو بزنین .

5. پایین صفحه Time interval هست . با اون میتونین زمان هر دوره رو تنظیم کنین . 


چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

چه جالبه :)
بله :)
موتوشکریم از پست اموزشی شما:)
خاهشات فراوان :)
آقا این که خیلی بده همه زندگی آدمو خبر می ده !!!
ینی که چی مطلب حذف شده رو هم نشون می ده ؟!؟! :| :| :|

راستی سلام :)
سلام :)
با زندگی شما چیکار داره ؟ :))

فقط ی بار نشون میده دیگه . 
پس اون پست حذفی بلاگفا ام همین طوری خوندین:|
کدومو میگین ؟
دیگ بیش از این توضیح نمیدم:D
این طوری نمیشه . من باید ی فکری ب حال این حافظه ام بکنم :))
حافظتون خوبه آقای رامین. چیزای با اهمیت یادتون میمونه:) این چیزا مهم نیست ک آخه:D
کجاش خوبه ؟؟ :)) مرسی بابت دلداری :))
متاسفانه چیزای مهم هم یادم نمی مونه :)))
مفید بود واقعاً..
با اجازه زدم تو خوب نوشت‎ها تا بقیه هم بخونن..
مرسیات :)
خاهش میکنم :) 
دمت گرم :)
سلام :)
قابلی نداشت :)
نقش همون Reader خدا بیامرز رو داره دیگه؟!
والا من از reader استفاده نکردم 
خیلی عالیه:))) 
البته از فردا امتحانش میکنم...
سلام :)

قابلی نداشت :)
ایشالا :)
سلام
نمیدونم چرا برای من ارور میده و نصب نمیشه ... :/
سلام :)
عه ؟ بازم تلاش کنین 
خداروشکر نصب شد .
خیلی هم خوبه ... اما کوچک ترین جزییات رو هم میگه! :)) یعنی خییییلی ریز بینه ...

خب خداروشکر 
بله . ریز ترین ها حتی :))
تشکر
بسیار کاربردی بود
سلام :)
خاهش می کنم :)
ارور می ده :|
هرکاری می کنم نصب نمی شه!

+
یه جوری گفتن کوچکترین جزئیات، آدم می ترسه :| 
من تو خونمون قدم می زنم خبر می ده ؟!؟ :|




:|
خب ی موقع دیگه امتحان کنین :) 

+
:))) 
نترسین . دیدین بعضی سایت ها تقویم اینا می نویسن ؟ هر روز ی بار بهتون اعلام تغییر میده . چرا؟ چون تقویمه عوض شده . نگران نباشین :)
دیشب امتحان کردم،ارور داد :|
الان دوباره امتحان می کنم ارور می ده :|

خب منم می خوام نصب کنم خب :(

بعضی وقتا گیر میکنه . حل میشه ایشالا :)
خیلی عالی بود واقعا ممنون :))
کاربرد داره زیاد :)
سلام :)

خاهش فراوان :)
حیف من با کروم نمیام
سرعتش تو گوشیم خیلی پایینه :/
درسته تو گوشی کروم سرعتش کمه :)
ببخشید سلام :)
:) خدا ببخشه :)
من چن وخته کروم م ترکیده, گاهی اوقات واسه خودش میره صفحات دیگه و خیلی رو اعصابه.
فک نمی کنم با این حالتش چیز جدیدی رو پذیرا باشه :دی

سلام :)

آخ آخ ریدایرکت میکنه ؟؟؟ مودمتون احیانا دی لینک یا تی پی لینک نیست ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)