عقاید یک رامین

قراربود ی کم طنرآمیز باشه . بود ؟

حوصله مقدمه ندارم . میرم سر اصل مطلب


آقا ، خانم ! سوار تاکسی ک شدین وسطای راه ، وقتی راننده داره ماشین میرونه کرایه رو بهش ندین . چ کاری آخه ؟ طرف میبینی ی تیکه کاغذ مچاله شده رو داده ب راننده ، بعد راننده پولو از دوطرف میکشه ک ببینه اصن پوله یا نقشه گتجه . پولم عین آکاردیون کش میاد . بعد برمیگرده میگه یکی بهترو بده اونم میگه ندارم . بحث و دعوا و ... . خب بزارین وقتی رسیدین مقصد پولو بدین . حواس راننده پرت میشه تصادف میشه خدای ناکرده ی اتفاقی پیش میاد ک نباید . 

یا می بینین واسه دو قدم راه سوار تاکسی میشن بعد درمیاره تراول میده ب راننده :| راننده هم از اقصی نقاط بدنش (!) بسته بسته پول درمیاره ک بقیه کرایه رو بده ، اونم تو چ وضعی ! با سرعت زیاد داره میره با ی دست پولو میشموره با اون یکی هم دنده هم فرمونو طوری نگه میداره تا وسط اون محشر کبری ، هلیکپتری نزنه . 

نکنین این کارو خطرناکه :|

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ق.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

واقعا چرا؟
سلام :) 
نمی دونم واقعا :)
سلام :) داشتم تست زبان می زدم مثلا ,اومدم اینو خوندم اون تیکه که گفتید اقصی نقاط بدنش,پقی زدم زیر خنده !بعد بهم گفته شد :تو مثلا داری درس میخونی?!مام باور کردیم :| :)))))
سلام :)

:)))))) خب حق دارم بگم اقصی نقاط :)) اصن ی وضی 
از صبح درس میخوندین ؟ خسته نباشین :)
این نوشته توضیح وبلاگتون قشنگتره از قبلی :)
قبلی خیلی مغرورانه بود ؟ :))))
از صبح اما همراه با استراحت مابینش :) ممنون :) نه :)))اما این قشنگتره :)
:)

حله :)
سلام
اقصی نقاط :))))))
سر صبحی چقد خندیدم :))))
خدا رو شکر تا به حال چنین کاری نکردم :)

+ ما را به جز خیالت فکری دگر نباشد :)
سلام :)
:)))
خب خداروشکر :)

+ خوبه ؟
من همون اول ک سوار تاکسی میشم پولشو حساب میکنم حتی ی بار پیاده شدنی یادم رفته بود ک پول
دادم یا نه ک آقای راننده گفتن همون اول حساب کردم .....
ولی مسیر کوتاهو پیاده روی میکنم .....
ولی انصافااو تراول درآوردنه رو مخه ..
خب این ازوسط مسیر دادن بهتره :)
آفرین :)
چشم :)))

یاعلی...
سلام :)
بی بلا :)

علی یارتون :)
آره خیلی قشنگه =)
:) مرسی  
خواهش میکنم :)
:)
چقد سخت میگیری قارداش:)))

شما یادتون میاد اون تستای هوش و شغل مناسب تو کدوم بخش وبلاگتونه؟؟
نتونستم پیداش کنم......
سلام :)
خطر مرگ وجود داره :))
کاملا موفق بودین به طنز نوشتن:-))))))
کاملا به طنز و منتقدانه. کاملا درخور سلیقه من;-)
سلام :)
واقعا؟ چ خووووووب :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)