عقاید یک رامین

پست آموزشی - ترنسلیتر

Google translate extension

ی اکستنشن مفید برای کسایی ک ب وبای خارجی زیاد سر می زنن 


1. به این آدرس برین و add to chrome بزنین

2. بعد از نصب بالا سمت راست آیکن مربوط ب گوگل ترنسلیت اضافه میشه 

3. با زدن آیکن و بعدش extension option وارد آپشن بشین

4. تو قسمت My primary language ربان فارسی رو انتخاب کنید . 

5. Pop-up translations هم نحوه نمایش ترجمه رو مشخص میکنه . من خودم دومین گزینه رو انتخاب کردم 

6. هر متن یا کلمه ای رو انتخاب کنین ، معنیشو بلافاصله بغلش مینویسه 


سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

عالی و مرسی..:)
خاهش میکنم :)
برا من کلا ارور می ده !
هم این !
هم اون قبلی!
قسمت نیست من اینا رو داشته باشم انگار... :(
کرومتون ورژنش چنده ؟
خیلی ممنون :)
خاهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)