عقاید یک رامین

یه سوال

به یه نفر تو تلگرام ی چیزی نوشتم . متنو دید بعدش جوابو تو اسمس برام فرستاد . هرچی فک میکنم متوجه نمیشم چرا تو تلگرام ننوشت . 

نظر شما چیه ؟

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

:)) شاید مثلا یهو اینترنتش رفت :|
یا مثلا خواسته بگه منم اس ام اس دارم :)))
یا همچین چیزی مثلا خب :|
موقع اوندن اس ام اس آنلاین بود 
:))
مرسی از جواب
سلام :)
چرا از خودش نپرسیدید دلیل کارشو ؟!
سلام :)
ی کم رودربایستی دارم باهاش . در ضمن آدم اجتماعیی هم نیست
پس شاید فک کرده مثلا اس ام اس فضاش امن تر و بسته تره :/
اونجا کسایی متنو می بینن و امن نیست اما تو اس ام اس امنیت بیشتره!
(آخه من با همچین آدمایی زیاد برخورد کردم ، خیلی جواب خاص و مهمی رو بخوان بدن میان تو اس ام اس،انگار مثلا اون کنترل میشه اون نمی شه!اینطوری فک می کنن؛ ازون آدما نیس؟!)
شاید 
ولی آخه چیز مهمی نبود . روز دانشجویی رو تبریک گفته بودم ایشون هم جوابو تو اسمس دادن 
پس شاید یهو نتش پریده و دوباره برگشته :/
نمی شه؟!
میشه ولی خب میتونست بعدن بفرسته
احتمالاً از وای فای دزدی استفاده میکرده خواسته پیامِ حروم بهت نده:))
چی گفتم؛ نمیدونم والا..:)))
:))))) پیام حروم :))
خب می خواسته منتظر نذاره شمارو!شاید...
نمی دونم...
واقعا ذهن منم درگیر شد :|
چرا واقعا؟! :))
شاااید 
:)))
واقعا چرا ؟ :))
خواسته تنوع بده
نت تموم شده
دوس داشته پیامک بفرسته 
اصن گوشیه خودشه
اصن به من چع مگه فضولم:-D:-))))))
:))
نه شما فضول نیستین . من فضولم ک میخام بدونم :))
احتمالا خواسته کنجکاوی تو برانگیزه که باهات معاشرت کنه:))
سلام :)

احتمالش خیلی کمه . اصلا انسان اجتماعیی نیست 
چرا واقعا؟!!!!!!
یه ربعه دارم فکر میکنم ولی نمیفهمم کارشو!!!!واقعاچرا!!!!

میخواسته بگه من شارژ دارم!!!!یا مثلا میخواسته بگه اس ام اس هم هست!!! یا مثلا میخواسته بگه من باکلاسم یا پولدارم:|:|:|:|
من چن روزه دارم فک می کنم :))

به هرکدوم از اینا ک فک میکنم می بینم احتمالش حتی ب 5 درصد هم نمیرسه و این خیلی کلافه ام میکنه ک چرا متوجه دلیل این کار نمیشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)