عقاید یک رامین

بدون فعل ، بدون فاعل

صبح - اینستا - ویدیو - ال جی - سری فوریه - فکر - لپ تاپ - بعد از ظهر - بیرون - LC - چایی و کیک - تلویزیون - یاسمین - قرارداد - فکر - لپ تاپ - شب

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

بهلهه یک روز در نیم نگاهی مختصر
فقط چقد فکر کردین!!!!
من نمیدونم چرا وقتم نمیکنم فکر کنم!!!!
ینی فک کنم ک فکر نمیکنم!!شایدم فکر میکنم!!!نمیدونم!!!
سلام :)
اتفاقا خیلی بیشتر از اینا فک کردم . 
شاید 
اینستا خیلی چیز مهمیه
خعلییی^___^
سلام :)
بله بله :)))
هوووم مختصر و مفید :)
:))
بله
بقیه اشو کاری ندارم ولی انصافا امروز سری فوریه نمره میانترممو برد بالا :-)
عه ؟ چ خوب :)
بععععله پس چی فک کردین مام سری فوریه تبدیل فوریه و ... داریم.

احسنت احسنت 
ما ی استادی داریم در حد خیار چیزی بلد نیست بعد با سری فوریه وجود معاد رو اثبات کرد . اصن ی وضی :))))
عجبااا :-) به قول همین استاد تجزیه امون معععععاد --- فووووووریه واقعععععععععععا ؟
اصن من مونده بود ک ینی چی واقعا ؟ 
فوریه واسه همون درسه ک ترم پیش حذفش کردم :-(  
دلم خیلی واسه نت تنگ شده و جو قبلی تنگ شده .......
هیممم
خیلی چیزا عوض شدن 
اشکالی نداره باید با زمان خودمونو تطبق بدیم همین تغییراته ک تنوع ایجاد میکنه
و باعث میشه یکنواخت بود از بین بره .......
درسته . موافقم :)
راستی یلداتونم پیشاپیش مباااارک ....
تهنا نشستم تو خوابگاه ..... یاد اون پستتون ک رته بودین پیش دوستاتون خوابگاه افتادم
دور از خونه بودن خیلی بده ....
مرســـــــــــــــی
خیلی سخته . خدا خودش کمکتون کنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)