عقاید یک رامین

اسمش علیِ

چهارمو پنجم ابتدایی همکلاس بودیم

الان داروسازی میخونه 

با هم حرف زدیم

بعد مدت ها

موقع خداحافظی گفت

دارم میرم . فروردین میرم انگلیس 

چون سربازی هم ندارم مجبورم 11 سال اونجا بمونم 

یهو اندازه 11 سال دلم براش تنگ شد ...

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

چرا مجبور بودن 11 سال اونجا بمونن؟ 
بخاطر سربازی 
هعی روزگار...:(
هااااااااااااااااععععععععععیییییییییییییییی
داروسازیی؟؟؟دمش گرم:|||
خب شمام برین انگلیس ک دلتون تنگ نشه:|
:)
انگلیسو دوست ندارم . همش بارونه . بدون خورشید :|

نه اینو خوندم که به خاطر سربازی باید 11 سال بمونن، منظورم این بود که کلا چند سال باید بمونن که به خاطر سربازی میشه 11 سال و اصلا چرا.
البته اگر سوالهام از نظرتون نباید پرسیده بشه، کامنت رو ندیده بگیرید. نمیخوام خدایی نکرده فضولی کنم.
اهان ببخشید فک کردم میدونین . 
وقتی 11 سال تو خارج باشه و برنگرده میتونه بعدش سربازیشو بخره . 
چه عمیق ! :)

خدایی 11سال خیلیه... :(

:))

بله زیاده ...
عادت میکنین ب ابو هواش خب
اصن نگران نباشین=)))))
:)))
حتی شما توجه کرده باشین ب داستان های انگلیسی وقتی بخان ی روز فوق العاده رو توصیف کنن با جمله " sun is shining" شروع میکنن . 

روزای ابری حس خودکشی به من دست میده ولی من دست نمیدم بهش :))
پوف... :(
سخته، رفیق خودم چند وقت دیگه میره آمریکا، می‌فهمم چه حالی داری :(
هیمممم خیلی حال بدیه ...
آها... چه جالب! 
این پستتون علاوه بر چهار تا مثبت، نکته ی آموزشی هم داره!
:))
من نگفتم نخاستم ریا بشه :))
هیییییم ....
آدم دلش میگیره ایشلا موفق باشن شمام خوشحال ..

ممنووووووووون :)
شاید چقدر بدددد:(
شاید ؟ 
شاید
چون یازده سال مدت کمی نیست
و نزدیک به ده یازده ساله که فک کنم ازش خبر نداشتین با اوصاف متن.
و هم میتونه بد باشه هم خوب...
از همدیگه خبر داشتیم . میدیدیم همدیگه رو . این اواخر ی کم زیاد هم دیگه رو ندیدیم :)
اخی یازده سال خودش یه عمره
ی عمـــــــــــــــــــــر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)