عقاید یک رامین

این اتفاق مهم رو ب عموم مسلمین جهان تبریک میگم

با خودم عهد کرده بودم هر وقت یکی از پستام 4 تا مثبت گرفت بدون در نظر گرفتن اینکه ملت پستشون صدتا صدتا مثبت میگیره هیچ عکس العملی نشون نمیدن ، از خود بی خود بشمو دست و جیغ و هورا بکشم . بلی ما اینگونه آدمی هستیم . با این چیزای کوچیک خوشحال میشویم :))


پست قبلی اینجانب 4 تا مثبت گرفته تا الان . حسی ک من دارم : فیلینگ لایک اِ باس :))

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

تبریک:||||
مرسی :))))
وطنم پاره تنم :)))
تبریک میگم :| :) :دی
مرسیات :)

ایران خاک دلیران :))
ما هم به نشان همراهی با شما کف می زنیم :)))))

تبریییییییییک :)))

مرسی مرسی :))

بر طبل شادانه بکوب :)) 

سلام‎:)‎

خبر خوبی بود:-)

تبریک میگم‎:)‎

سلام :)
مرسیات فراوان :)
عه اینم چار تا شد :))
بله دیدم . پیشرفتم چشمگیره واقعا :)))
راضیم از خودم :))
باس شیرینی بدی :D
چشم :))
شماره کارت بفرستین کارت ب کارت کنم :))
پنجمی رو من زدم... گفتم که ریا بشه :)
مرسی مجتــــــــــــــــــــــبی :)
ششمی هم منم!
تبریک!
مرســــــــــــی :)
بیا ما هم لایک کردیم شد هفتا
یه وقت سکته نکنی:دی
موتوشکرم 
نه مواظبم :)
سلاااام 
هشتمی رو من زدم :)
چه خوب :)
بدون در نظر گرفتن شرایط بقیه :)
عالیه :)
سلام :)
مرسیات :)
با توجه ب ویژگی های خودم و وبلاگ ، این برای من پیشرفت محسوب نمیشه :)
میبینم اینجا کولاک کردن و ده تاس
منم یازدهمی رو میزنم
:)
مدسی مرسی
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه ...
تنکس اِ لات :)
چرا یکی نیس بهم بگه خسته نباشی ........
دوشنبه میانترم چهارشنبه میانترم چهارشنبه ارائه پنج شنبه ارائه ...........
پاورپوینت ارائه فردام رو بالاخره الان تموم کردم ......
حالا کارای غیر درسی زندگیمم بماند دیگه اشکتونو در نمیارم :-)
خسته نباشین :)
اووووف دودان خسته نباشین :))

ممنون ک ب قکر ماهم هستین :)
من همیشه به فکر دوستان خوب ام .......

شما لطف دارین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)