عقاید یک رامین

ب همین سادگی

نمی بخشم

اون معلمی هایی ک با کاراشون ، رفتاراشون به من استرس دادن .

همونایی ک حق و ناحق کردن .

نمی بخشمشون ...

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

چطو یهو یاد معلماتون افتادین؟:D
سلام :)
یهویی نبود . من همیشه ب فکرشون هستم . 
هم خوبا . هم بدا . 
سلام:D 
حالتون خوبه؟

پس چرا من فقط وقتی سرکلاسشون می شینم ب فکرشون هستم:D
البته فکر کنم معلم آمارمون و هیچ وقت یادم نره
خوبم 
شما خوبین ؟

چون شما هرروز می بینینشون . اونم زیادیشونه :))
نبخش آقا، نبخش؛ این حق توئه
:)
منم تو همین فکرم
منم همچنین !!
به وقتش حالگیری میکنم :)

وقتش دیگه گذشته واسه من 
موتوشکرم:D:D

یکی از شیوه هایی ک معلم های ما حق و نا حق میکنن، اضافه کردن به نمره ی ترم بچه ها به میزان اشکی ک میریزن. یعنی اگ دو نفر نوزده و نیم بشن به اونی ک گریه میکنه بیست میدن اونی ک گریه نمیکنه ام ک لابد براش مهم نی پ بیخیال:D
:)

دقیقا . همین موضوع جزو همون ناحق کردنا مسلمه 
سلام :)

من نیز...
سلام :)

آه :(
به حق پنج تن..
والا 

حالا نمیشه ببخشید،گذشته ها گذشته والان غیر قابل برگشت...هرچند خودم خیلی از این معلما داشتم...اما نبخشیدن دیگ برا من فایده نداره...دعا میکنم برا بقیه این رفتارارو نکنن‎:/‎

‎:)‎

سلام :)
میدونین چرا نمیتونم ببخشم ؟ چون هنوزم ک هنوزه دارم اذیت میشم 

ببخشید.سلام‎:)‎

*یادم میره ^_^

هوم...آره منم که فک میکنم به این نتیجه میرسم که اگه بهتر برخورد میشد ،من الان شاید یه وضعیت دیگه داشتم...اما نمیدونم دقیق...ولی حوصله نبخشیدن ندارم ،حداقل برا این مورد‎:|‎

باشد که برا بقیه درست رفتار کنن‎:)‎

خاهش میکنم :) خدا ببخشه :)
امیدوارم بفهمن ک میتونستین نبخشین ولی بخشیدین 

آمین 
لایک واقعا لایک منم نمیبخشم چون بعضی کاراشون و حرفاشون هنوز که هنوزه اثرش بر من ادااامه داره.استادا هم همینطووووور
سلام :)

استادا ، استادا ... یادم نندازید 
یه وقتایی میخوام ببخشمشون ولی بعد یادم میوفته قبل و بعد منم ممکنه آسیب رسونده باشن به کسی ازشون متنفرتر میشم. 
سلام :)
درسته . همین جوری ادامه پیدا میکنه
منم چن تا از معلمام هستن ک عمرا نمیبخشمشون علاوه بر استرس شدیدا ب روحیاتم لطمه زدن ..........

آدم نمیتونه فراموششون کنه ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)