عقاید یک رامین

نظرتون چیه؟

حرف زدن در مورد ویژگی ها و خصلت های خود آدم کار درستیه ؟

نشانه غروره ؟

خودبزرگ بینیه ؟ 

دور از خشوع و تواضعه ؟


+ یاد این پستم افتادم

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

نمی‌دونم چیه و حس بدی هم بهش ندارم اما خب شخصاً خوشم نمیاد :|
ممنون از جوابتون :)
به رخ کشیدن سلیقه ی موسیقیایی
به رخ کشیدن دنبال کننده ها
و حالا
بحث سیاسی فرهنگی راه میندازین؟
به کجا داریم میریم ما؟
:D:D
:)))))))))))))))))))
چقد خندیدم واسه این کامنت
 :)))))))))))
کجاش سیاسیه ؟؟ 
نه ممکنه بگی چون لازمه !!
همین :) 
ممنون بابت نظر :)
به نظر من هیچ ایرادی نداره !
البته قبول دارم که واسه هر کسی گفتن نداره!
ولی به طور کلی ایرادی نمی بینم!
اتفاقا بعضی وقتا خیلی هم خوبه چون به نظرم با به زبون آوردن ویژگی هامون ،تلاش می کنیم  که حرف و عملمون یکی باشه!
 
هییییییییم 
مرسی ک گفتین :)
اصلا هیچ مشکلی هم نداره.. به نظر من!
مرسی :)
تازه به رخ کشیدن تعداد مثبت های پستاتون رو که در یک پست مجزا بهش پرداخته بودین از قلم انداختم:|

سیاسی خیلیم سیاسی. توجه کنین یکم می بینید ک سیاسی. رو حرف منم حرف  نزنید:D

:)))) 
ی همچین آدم ب رخ کشی هستم من :))

چشم :))
اگه باعث غرور نشه
و بتونه بقیه رو تشویق به خوب بودن کنه
به نظرم خیلی هم خوبه :)
ممنون بابت نظرتون :)
خیلی هم خوبه!
با تشکر از نظر شما :)
نوچ هیچکدوم
بقیه رو دوس دارم درمورد خودشون حرف بزنن
ولی هیچ وقت دوس نداشتم در مورد ویژگیای خودم بگم:|
بقیه چرا خودم نع
جالبه . 
ممنون از اینکه گفتین :)
خب بنظر من بهتره هر آدمی ویژگی ها وخصلت های خودشو بشناسه و حرف زدن درموردشونم ایرادی نداره و بهترم هست میتونه باور فرد رو ارتقا بده یا اینکه تلنگر بزنه بهش در کل بنظرم مشکلی نداره .....
البته بعضیا ک ب طالع بینی ماه تولد اعتقاد دارن میگن چون بهمنی ام یکم مغرور ام :-)
ممنون ک گفتین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)