عقاید یک رامین

یه پیشنهاد

اگه وقت داشتین و البته اینترنت :)) ، اینو کلیپو دانلود کنین و نگاه کنین 


اجرای زنده آهنگ جان جانان سامی یوسف در لندن


+ اینترنت من مشکل داره چن روزه نمیتونم بیام بیان . بقیه سایتا کار میکنن الا بیان . نمی دونم چرا :| 

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

نت دارم سرعتش پایینه الان.
با باقی کلیپاش متفاوته؟
کنسرت زیاد دیدم ازش.
:)
این آهنگش فارسیه . همین .
چون با خلوص نیت وارد بیان نمیشی :D
:)))
احتمالا 
فکر میکنم دیدمش :)
الان متنشو خوندم.

از وقتی شنیدم تو اسرائیل کنسرت گذاشته .....
:)

:| واقعا ؟ مطمئنین ؟؟؟؟
سرچ کنین سایتای خبری زدن خبرش رو ...
:||
بله اینطوریاس :|
انگار آدم باید منتظر هر کاری از هر کسی باشه!
:/
:\
سرچ کردم . ی چیزایی خوندم . 

همه میتونن اشتباه کنن 
ببخشید کامنتی که برای پست اخیرم گذاشتین الان نمایش داده میشه؟
من گزینه ی تایید رو میزنم اما نمیاد!
میخواستم ببینم برای شما هم همینطوره یا نه؟
من کامنت خودمو می بینم کامل . 
بله میتونن اشتباه کنن
اما کسی به عنوان یه خواننده مسلمان که توی کاراش مفاهیمی مث ظلم و ... هست بیشتر از بقیه باید به فکر باشه.
اشتباه کوچیکی نیست.
عجیبه ...
درسته 
وای این خیلی قشنگه !

اونشب تو برنامه صد برگ دیدمش,خوشم اومد گفتم بعدا دانلودش می کنم که یادم رفت!:|

ممنون از اینکه اینو گذاشتین :)

:) 
بله . من هم از صد برگ دیدم بعد رفتم پیداش کردم :)
خاهش :)
عه میدونین چیشده؟
بار قبل که کامنتارو تایید میکردم و نشون داده نمیشد.
فک کردم این بارم همینطور
بعد فکر کردم کامنت شما برای پست اخیرمه :|
حالم خوب نیست به اسم پست دقت نکردم :|
خوب میشم :///

+ خلاصه شرمنده کلا یه جواب دیگه داده بودم :/
کاش میگفتین خودتون :/
بیخیال . چرا خودتونو ناراحت میکنین ؟ 
اتفاقی نیفتاد ک :)
آهنگ آیریلیق رو هم بشنوید قشنگه:))
خیلی تلاش کرده ترکی بخونه D:
واقعا ؟ ممنون بابت پیشنهاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)