عقاید یک رامین

دشت دوم

ی 17.75

ی 12  ( تحویل بگیرین مریم خانم . راضی شدین ؟؟ :)))))) )


سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

واقعاااااااااا12!؟!؟
 خدا ازتون راضی باشه من که به همین 12قانع ام که راضی بشم ازتونD-:
نمره مردونه ای بود  عالیه(یه هم چین بچه نابابی هستم من:-)))))
فکر کنم مادرتون از وجود من با خبر بشن کلا نت خونتون قط کنن:-)
بله :|
نمره 12 مردونه ست . بیست زنونه ؟؟ :))))))

سلام:)

خب چی میشه اونم نمرس...:))))))))

چن روز بعد کارنامه هامونو میدن میزارم وبم...

همتون جمع شین یه جایزه درس حسابی بهم بگیرین...:)))))
سلام
ب ما ک میرسه بله نمره ست :))
کادو ؟
شما بزرگ شدین دیگه . شما باید واسه بقیه کادو بخرین :)))
شوخی کردم باباااااااااااااااا چه کادویی...............................

ولی شما واقعا این فکرو میکنین؟؟؟

کادورو فقط به بچه ها میگیرن؟؟؟؟؟
:)))

معلومه ک نه :))))))
یه دوستی داشتم که میگفت اصلا چه معنی داره دانشجو درس بخونو نمرش بالای 15 بشه!:)
احسنت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)