عقاید یک رامین

New Age Began

از امروز تصمیم گرفتم دیگه تنبلی و بی حسی رو بزارم کنار

بشم همون آدم قدیمی 

دو سه ساله ک تنبل شدم . تلاش نمیکنم 

ولی دیگه تموم شد 


خدایا شکرت 

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

موفق باشین یه عالمه:)
ممنوووووووووون :)

و ممنون بابت اون روز . دوست داشتم اون حرفارو بزنم ب ی نفر . ممنون ک شنیدین :)
با همین فرمون برو دارمت ;)
مرسی مرسی مرسی :))
happy your new birthday
tnx a lot :)
چه خوب :)
با آرزوی موفقیتتون:)
ممنون :)
خوشحال میشدم اگه خودتونو معرفی میکردین :)
خدارو شکر 
با یه گردش و بیرون رفتن با داریوش شرو کنید:-D
:) 
برف ، آلودگی هوا ، سرما :|
بازم بهونه-تنبلی-ادامه داستان 
قبول نیس:-I

:))
خانم سرده . اینجا برف میباره . بهونه چیه :))
مارا بجز خیالت فکر دگر نباشد.
قشنگه :-))))))))
چرا میخند ؟ :)))
من برای شما آرزوی موفقیت میکنم.البته من به شخصه جمعه هر هفته از این تصمیم ها می گیرم ولی تا آخر هفته متاسفانه به کل یادم میره که یه قرارایی با خودم داشتم . و این واقعا بده....بد!!!

سلام پریسا خانم 
:)
ممنون
من فهمیدم راه غلبه ب این مشکل چیه :)
دوباره چراغ وبلاگمو روشن کردم دلم خیلی برای این فضاها تنگ شده!!
چرا تو بیان نمی نویسین ؟ کسی دیگه بلاگفا نمیره 
شاید این جمله شما به من یه تلنگری زده باشه که این کارو کردم.اما امیدوارم رو مسائل کلان تاثیرشو بزاره :)
امیدوارم :)
دقیقا منم باید هرشب گوشی مامانم رو بکشم از شارژ
پس معلومه من تنها نیستم :))
خوندنش حس خوبی میده.
انرژی فول مثبت.
 نمیدونم چرا؟
خب پس حله :)
اینطوری ناشناس راحت ترم
:)
شما منو میشناسین؟
منظورتون از شناختن یعنی چی دقیقا ؟ :)
ینی اینکه شما منو قبلن میشناختین یا همین جوری وبمو پیدا کردین ؟

یا بهتره این جوری بپرسم. من شمارو میشناسم؟ :)
نه
 شما منو نمی شناسین:)
حله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)