عقاید یک رامین

اینو تازه کشف کردم

ب ی مشکل میرسم . دو تا راه وجود داره . A و B . بهشون فک میکنم . A نتیجه و عاقبت خوبی داره ولی B وضیعتش خوب نیست و اتفاقات بدی پشتش هست . وقتی A رو انتخاب میکنم امکان نداره ب اون نتیجه خوب برسم ولی کافیه B رو انتخاب کنم ، دقیقا ب اون اتفاقات بده میرسم . خب آخه ینی چی ؟ :|

عایا این ینی دوراندیشی من فقط در مورد اتفاقات بد درسته ؟ 

عایا من بدبیینم ؟

عایا شما هم این طوری هستین و من تنها نیستم ؟

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

آره دقیقا منم بارها برام پیش اومده :|

آیا به چه علت واقعا?!?! :|

اصن منم موندم :|
اما من نه
یک انسان چنانچه راه A رو تا آخرش بره به نتیجش میرسه شما به یه دیوار رسیدی و فکر کردی اول آخرشه در صورتی که نردبون رو ندیدی و از ادامه راه منصرف شدی
اینه علتش
بله . با انتخاب راه A ب ی سری موفقیت ها میشه رسید . روی حرف من با راه B هستش ک چرا اینقدر دقیق بهش میرسیم :))
واااااای آبی :)

خدای من ...قالب آبی...وای خیلی خوبه :)

:)
همین جوری یهویی ب سرم زد ک عوض کنم :)
خوشحالم ک خوشتون اومده :)
اوهوم :|
این الان جواب کدوم سوالم بود ؟
قانون طبیعته
خرده نگیرین
.
چشم :)
فهمیدین چرا اینطوریه به منم بگین بلکه از گمراهی دربیام :|

+ اینجا چه خوش رنگ شده :)
چشم :)
+ مرسی
من از این چیزا بلد نیستم تا حالا باهاش مواجه نشدم
فقط بلدم الان این پست و ب شکل مسئله ببینم و احتمال حساب کنم:D :))


اوه اوه 
گرفتم گرفتم
موفق باشین 
یادم رفت بگم اینجا چه خوش رنگ شده
خیلی چشم نواز و اینا:D

فکر میکنین بشه واسش یه هدر گذاشت؟
مرسی مرسی :)

بلد نیستم و در ضمن هدر مناسب هم ندارم .
واسه خودتون میخاین ؟
بله میخواستم بدونم اگ میشه هدر گذاشت قالبو ازتون بدزدم:D
ببینم میتونم ی کاریش بکنم یا نه :)
اصن آبی یچیز دیگس:))

خب شاید تصورت از اون اتفاق بده وخوبه درست نیس:/
:)

شاید
قوانین مورفی دست بردار نیستند از سر آدم!
بله نیستند . 
سلام اقا رامین . من یه سری فکرا کردم که میخوام ببینم ک میشه درست بشه یا نه در مورد قالب. بعد اگ فکر میکنین خیلی پررویی و خیلی وقت گیره و اینا بهم یاد بدین ک چ باید بکنم لطفا اگ ام فک میکنین کلا وقت گیره ک هیچی دیگ دست شما درد نکنه:)
سلام . 
خب بگین ببینیم میشه یا نه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)