عقاید یک رامین

چرا ؟؟؟

مریم خانم !

چرا ؟؟ واقعا چرا ؟؟

این حق من بود ؟ چرا با من این کارو کردین ؟؟

مگه من چیکار کرده بودم ؟؟ 



 ی 12 دیگه گرفتم :))))))))
جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۳۴ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

از قدیم میگن با با یه گل بهار نمیشه عب نداره تازه شده دوتا گل، فقط مواظب باشید دسته گل نشه دیگه  :-)))))))
ینی الان با 12 گرفتن من قراره بهار بشه ؟؟
:))))
یکی طلب شما :-/
تا بیام ادامه مطلب ببینم چی شده دق کردم :-(((
میدونم اگه نمره شما برای این درس 12شده حتما جزء نمره های خوب بوده با این درسای سختی که شما دارید.
(بازم یکی طلب شما تا اطلاع ثانوی)
یا ابولفضل :|
شرمنده :(
ن اتفاقا . بیشت هم داشتیم . امتحانش آسون بود . وقت امتحانش بد بود :|
( بازم یا ابولفضل )
مریم به کلاس دوم میرود:-)))))
نگفتینا قضیه این کلاسا چیه ؟؟
ینی مریم تازه بعد از چند سال به کلاس اول رفت .برداشت خودتون چیه اصلا
معلم شدین ؟ 
فک کنید من معلم باشم وااااای.چه شاگردایی داشته باشم چه نمراتی بگیرن هههههههههه :-))))
نع ما کجا و معلمی کجا.
:)))))
خب نمیخاین خودتون بگین ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)