عقاید یک رامین

خواب

کاش میشد بخوابم و خواب نبینم 

...

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ق.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

میگن قبل خواب اگه کمی گلاب استشمام کنین یا کنار سرتون بذارین و بعد بخوابین تو آرامش تاثیر داره .. خودم امتحانش نکردم.
ان شاء الله که بهتر شین به زودی..
:((
شاید اگه قبلن میگفتین امتحانش میکردم ولی الان ...
اونقده روش امتحان کردم و نتیجه برعکس داده ک دیگه نمیخام هیچ روش دیگه ای رو تجربه کنم
ممنونم 
کااااااااش
کاش :(
چرا خواب مگر چه مشکلی دارد
خواب رو من حتی کنترل می کنم
خوساتی بیا پیش خودم برای راهنمایی!
البته اگر حس اش بود
حس هیچی نیست . هیچی 
اولا که سلام و درود :-)
دوما که قالبتون به شدت مبارکه بسیار زیبا:-)
سوما عاغا کاااش میشد. همینجا منم خستگیمو از این موضوع به شدت اعلام میکنم:-(
سلام :)
مرسی
هیمممم
کاش میشد بخوابم ، واقعیت و چیزایی ک توی روز برام اتفاق میفته رو نبینم .. 
کاش 
هیمممم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)