عقاید یک رامین

7 خان

قبلن ها ک حوصله ام بیشتر بود ی مسابقه طراحی کرده بودم تو بلاگفا خراب شده ب اسم 7خان

7 معما ، 7 مرحله ، 7 جواب

( با لحن تبلیغ فیلما بخونین :) )


گفتم شاید دلتون معما بخاد 

خداروشکر ک نابود نشدن .


+ راهنمایی نداریم 


7 خان

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

 ۳۴ تا نظر تا الان نوشتن

یاد شبکه دو شبکه ی تو افتادم :))
برم ببینم چه خبره..

+ امشب هر وبی میرم پر از حس خوبه..
خدا رو شکر..
و ممنون از شما..
:)
:))

+ خواهش میکنم :)
جواب میشه 90 ?!
اگه میشد ک میرفتین مرحله بعد :)
احیانا منظورتون با لحن بهمن هاشمی نبوده?! :| :))
اونم میتونه باشه :)) 
خوشتون نمیاد ازش ؟ 
آهان آقا رفتم مرحله بعد جواب همون رمزه! من رفتم بعدی :))
آفریـــن :)
نه خیلی :\
:))) 
منم حالم ازش بهم میخوره :)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقا بعدی چجوری پاسخ داده میشه ***** **** ****** ***** ***** ***?! :|
ی کم فک کنین . دقت کنین :)
مرحله دو سخته :/
:) 
دیگه معما هستن دیگه :)
خب من بیست و نه رو به فارسی نوشتم بعد از دو تا شیش هم در ادامه ش نوشتم ولی نمی دونم باید چیکارش کنم! :|
خب اونارو ک خودم نوشتم :| 

بیشتر از این توضیح نمیدم :) شرمنده
یه راهنمایی؟ کوچولو فقط؟ :))
راهنمایی هست . بیشتر بگردین 
رفتم سه :))))
آفرین :)
همشو الان حل نکنین بزارین واسه فردا هم بمونه :)
نمیشه :))) من رفتم مرحله چهار :))
:))
حله :))
نه دیگه چار خیلی سخت شد اصلا نمی کشه مغزم :))

شب بخیر

:))
شبتون بخیر :)
میشه 19 ؟!
سلام
اگه اون بود ک میرفتین مرحله بعد :)
سلاام ...
یادش بخیر برنده اش هم من بودم :-))

امتحانامون شروع شده دعا کنید ... مرسی
سلام :)
بله بله :)
چشم :)
حس فک کردن ندارم
حس اش نی
:(
سرم درد میکنه
ایشالا زود خوب میشید :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** *****
+ولی کلا 19 هم میشه دیگه!
جواب رو اینجا ننویسین . تو ادامه مطلب بنویسین :)
من هیچ وقت راهنمایی نخواستم
واسه همین شما باید منو در مورد سوال شیش راهنمایی کنین:D
:))
تقریبا به همه یه راهنمایی کردم حداقل . شما جای خوبی از این فرصت  استفاده کردین :)
خو اینکه معلوم بود:|
:)
شاید جای اشتباهی رو دارین میگردین :)
:| فهمیدم
یه انتقاد بکنم؟
سوالاتون اصن استاندارد نیس:D
:))
خیلیم استاندارده :)))
شما در دام آموزشی افتادین :)))))
استاندارد نیست چون من نمیتونم حلشون کنم:|
اصن آدم نباس راهنمایی بخواد چون معمایی ک با راهنمایی حل بشه همون بهتر حل نشه. مگ اینکه تهش یه چیزی باشه. این تهش چیزی هست الان؟:D
:)
خب بالاخره معما باید ی چیزی داشته باشه واسه ب چالش کشیدن یا نه :)
تهش چیزی نیست متاسفانه
خب یه چیزی بذارین تا این سوال آخریه ک بی استاندار ترینشون هم هست با انگیزه حل بشه:D
:))))))))))))))
بی استاندارد ترین :))))))
پیشنهادی دارین ؟
چقده وقت گذاشتین واسه طرح اینا. چ حوصله ای چ شور و شوقی. اااااااا

یه قالب ک هدر خوشگل داشته باشه:D:D:D:D:D:D:D
فک کنم یه هقته اینا وقت گذاشته بودم :))

:)))) 
من خودم نیاز دارم ب یکی از اینا :))
قالب خوب پیدا کردین ؟ 
بله:D
خب بدین روش ی هدر بزارم دیگه :)
اخه هدر خوب ندارم:| 
هدر میخاین در مورد چی باشه ؟ یا چه رنگی باشه ؟ سبز ؟ 
نمیدونم:| یه چیزه قشنگی باشه

چرا دیگ عکاسی نمیکنین؟
هیممم

چون دوربینم خوب نیست . اذیتم میکنه 
هییم یعنی چی؟:D 

گیر بدم یذره در این زمینه؟
:))) این خوبه نیمکت

اگه در مورد اینا میخاین حرف بزنین ک عکاس خودش مهمه و دوربین فقط وسیله است و عکاس خودش باید عکس رو خلق کنه و هزینه میلیونی کردن دلیل بر عکاس شدن نیست ، باید بگم خودم میدونم اینارو . اگه نه ک میشنوم :)
عکس مال خودتونه؟

حیفه. اصن برخوردتون با دوربینتون برخورد حرفه ای نیست:D
نه . از اینترنت پیدا کردم 

:))))))
پس خوب نیست:D یه عکس از خودتون باشه بهتره:D

:(
واقعا ؟ راست میگین ؟ :) مرسی

چرا ناراحت ؟ 
حالا واقعا راست میگین مرسی یعنی چی؟:D

چون نمیذارین بفهمم دقیقا واسه چی عکاسی نمیکنین:(
ب خودم امیدوار شدم آخه :))

چرا باور نمیکنین ؟ میخاستم 70دی بخرم ک گرون شد . شد 3 میلیون :| بخاطر اون صب کردم ک ی کم ارزونتر بشه ک بخرم . دلیلش واقعا همینه . دوربین افتضاح
:)

:|

معمای آخری و هم راهنمایی میکنین؟
:)

بگم نه این طوری :( نمیشین ؟
ای بابا. هدر و قالب ک تهش نمیذارین. هیچ چیز دیگه ای ام ک تهش نمیذارین. اونوقت راهنمایی ام نمیکنین؟:| :D
خب آخه عکسی شما دوست دارینو من از کجا پیدا کنم آخه ؟ :))
در ضمن این مرحله اصن راهنمایی نداره :| ینی نمی دونم چطوری باید راهنمایی کنم :| 
:)
:( :D
شوخی میکنم
شبتن بخیر:)
:))
با مصطفی حرف زدم گفتم بهش . گفت مهم نیست بابا :))
شب شما هم بخیر :)

هیچوقت معما دوست نداشتم:-I
:| جدول چطور ؟
اونو دوسدارم ولی وسطش خسته میشم بیخیالشمیشم:-I
اونم از مصادیق معماس آخه:-(
هیمممم 
بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)