عقاید یک رامین

فردا امتحان دارم

ی آهنگ تو مغزم هی پلی میشه 

نمیدونم از کجا وارد مغزم شده 

قدیمیه :|


اگه میشد چی میشد

یه کسی پیدا میشد

دلم عاشقش میشد

زندگیم قشنگ میشد

روز من شب نمیشد


:|

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

ایشالا پیدا می شه :)))))))))))
:))) 
شنیدین این آهنگو ؟ 
عجب :)) :|
اصن ی وضی :))
یادم نیست ولی فک کنم خواننده ش زن بود?!آره?! :))))
:)))
خواننده اش گوگوشه :)))
چه شادم هست :))))))))))))
:)))
قدیما آهنگای غمگین شاد بودن :)) چی گفتم :)))
الان گوش دادمش دارم تصور می کنم وقتی گوگوش داشته اینو می خونده و می گفته دیگه این دنیا که دنیا نمیشه بعد با اون ریتم دقیقا تو چه حالتی بوده :|

:))))))))))

:)))))))

من چند روزه آهنگ گوزلر گوزلی ریحان ریحان عالم سنه حیران حیران افتاده سر زبونم 
راه میرم درس میخونم غذا میخورم هی پلی میشه :/
:))
کامل هم نمیخونه ها آدم . فقط ی بیتو هزار دفعه تکرار میکنه :|
مغزت ویروسی شده باید ریکاوری کنی :|
دقیقا :))
عجب آهنگی با معنایی:-))))))
:)))
خیلی خوبه :)
حالا خودمانیم جوان ایرانی اگه میشد چه میشد؟ (-;
زندگیم قشنگ میشد 
روز من شب نمیشد 
:))))))))))))))
خیلی رو مخه این آهنگا که همش تو کله ی آدم پخش میشه.. من تا ننویسمش.. حالا هرجا.. رو یه تیکه کاغذ یا تو گوشیم و... از تو مخم نمیره بیرون :|
ینی وقتی مینویسین حل میشه ؟ چ جالب :)
آره بنویسم حله :))
اگه یه فکریم تو کله م باشه که خیلی اذیتم کنه.. رو کاغذ مینویسم پاره میکنم.. خوب میشم :|
دیوونه هم نیستم :)))
امیدوارم یادم بمونه تا امتحانش کنم :)
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)