عقاید یک رامین

کیفیتش بده ولی من دوسش دارم

این موسیقی بیکلام :)


+اگه گفتین مال کیه ؟

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

بیست سوالی
خواننده است ؟
نه ولی خب شما حدستونو بگین . شاید شما برنده مازراتی ما هستین :))) ( با لحن تبلیغات گونه بخونین )
وای خدا من پیانو...به به :)

نمی دونم ولی من کلا دوست دارم همه پیانو ها مال لاچینی باشه :\ :)))

:)
بله . تو پروفایلتون هم نوشتین لاچینی دوست دارین .
مال ایشون نیست 
هنوز نوزده تا دیگ جا دارم؟:|
من میشناسمش؟
ببخشید من فک کردم سوالتون اینه : "بیست سوالی ِخواننده است ؟ "
بله خواننده هستش 
فک کنم میشناسینش
خواهش میکنم
خواننده ی پاپه؟ مجازه؟ چرت و پرت میخونه یا قشنگ میخونه؟
پاپه . غیرمجاز . قشنگ میخونه
منم می تونم بیست سوالی بپرسم?! :)
ب هیــــــچ وجه . اصلا امکان نداره :))

معلومه میتونین . این چ سوالیه ؟ 
داخل ایرانه یا خارجه ایرانه؟
اگ من نشناسمش تهش چ جوابی دارین بگین؟:| این جز سوالا محسوب نمیشه ها:D
خارج ایران 
:))) معذرت میخام :))
سنش بالاست یا سنش پایینه ?! :|
سنش بالا نیست 
شادمهر؟
:))
مازراتی چ رنگی باشه ؟
عه شاد مهر مگه پیانو هم میزنه?! من فک می کردم فقط ویولن می زنه ! :|
بله :)
ساز های زیادی بلده شادمهر 
این آهنگ مال فیلم "پر پرواز" . خیلی قشنگه آهنگاش
من به یه هدر قشنگم راضیم مازراتی نمیخوام:D
عکس مینیمال دوست دارین ؟
آره آهنگای فیلم پر پروازو دوست داشتم :)

ولی نمی دونم چرا متوجه نشدم مال اونه ! :)

:)
شعراشم قشنگه :)
نه. برای دیدن خوبه برای هدر وبلاگ نه

یکی شاید خودم درست کردم. ک بشه همونی ک میخوام:)

معما آخریه رو هم یه راهنمایی بکنین ک من دیگ خیالم راحت بشه. شاید ته معماهه ی چیزی بود:D
خب آخه معلوم نیست ک چی میخاین :|

تهش چیزی نیست :)) راهنماییش فقط میتونه جواب باشه :|
:|

خب جواب و بگین بفهمم چی بوده
خب اون وقت ک نمیشه معما !

بیشتر بگردین :)
باشه بیشتر میگردم بعدا
پیدا میشه :)
نمیدونم کیه اما حس خوبی داره:-)
شادمهر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)