عقاید یک رامین

اسارت تموم شد

امتحانام تموم شد 

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

آزادی تان مبارک :))
مرسی :))
تبریک :)
ممنـــــــــون :)
باسلامتی
موتوشکرم :)
برن دیگه برنگردن !!! :D

یا شما باید برید و برنگردین?

من خیلی نمی تونم تمرکز کنم :/کدوم درست بود?! :))

اونا برن و دیگه بر نگردن :))
من بمونم :))))

همون!
پس اونا برن، دیگه برنگردن :)))
دیگه ریختشونو هم نمیخام ببینم :))
:|
ما هنوز باید دوتا امتحان دیگ بدیم
:|
تموم میشه اونا هم . دونت ووری :)
چه عنوان مناسبی ^_^
ب اینجام رسیده بود آخه دیگه :))

شما چ اسم جالبی دارین :)
ما نیز! دقیقن این‌جا!!

انتخاب فقی عه ؛)
خداروشکر تموم شد :)

:)
تموم شد امتحانای منم.
اما برا امثال من فرقی نمیکنه :/
:(
منظورتون کنکوره ؟ 
آزادی بر شما مبارک.
خوش به سعادتون:-)
انشاالله قسمت ما بشع:'(
مرسی مرسی :)
ایشالا قسمت شما میشه . 
منم دو تا دیگه دارم

فردام تولدمه :/
:)
تولدتون مبارک :)
مبارک باشه :)
سلام :)
ممنون :)
سلام :)

خوشا به حالِ شما من که تا 28 تُم باید درگیر باشم :/

سلااام :)

تموم میشه . خیلی زود :)
واقعا من عذرخواهم بابت سلام نکردن...
سلام :)
خاهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)