عقاید یک رامین

ایهام

فرزاد فرزین ی آهنگی داره ک توش میگه 


پیدا کن شبو مثل من ، گوشه ای واسه گم شدن

ماه من ، اگه عاشقی ، عاشقا گاهی گم میشن


عبارت مشخص شده میتونه ایهام داشته باشه . با معنی واضحش کار ندارم . معنی غیر مستقیمش اینه ک خیلی محترمانه به مخاطبش میگه 

عزیزم لطفا گم شو :))


عایا مشکل از منه ؟ 

ترانه سرا مشکل نداره ینی ؟

شما کدومو ترجیح میدین ؟ 



+ میگه :

این روزا میبینی بچه ده سال دو بار شکست عشقی خورده

اون وقت من تا چن سال پیش فک میکردم فرزاد فرزین مث کامران هومن دو نفرن 

:))

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۷ ق.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

:)
به اینا فکر نکنی به چی فکر میکنی؟
خیلی چیزا میان تو ذهن من . 
نوشتنش چیزای خنده دار راحت ترین شونه :)
ازونجایی هم که تو ایهام معنای دور مد نظر هستش احتمالا همینه :))

منم دارم ادبیات می خونم درسا هم دوره میشه اتفاقا :| :)))

کاهو! :|

:))

پستای من الان حکم کتابای دوسالانه قلم چی رو داره :))

کاهو ؟ مخفف کامران و هومن ؟ 

حتی مدرسان شریف :)))

بعله :/

:))

مشخصه ک خوشتون نمیاد ازشون :)) 
بچه که بودم از کامرانشون خوشم میومد اونموقع ها که تو بلک کت بودن !حالا چرا اینقدر بی سلیقه بودم نمی دونم :|

الان ولی... :/

:))
منم کلا خوشم نمیومد ازشون :))
باورت می‌شه من دفعه اولی که این آهنگو شنیدم دقیقاً همچین برداشتی ازش کردم؟ :D
:))
بله . چرا ک نه :)
اصن معنای دور نیست که
کنایه ست از بس منظورش واضحه :))

من همیشه فرزاد فرزین رو با فریدون آسرایی اشتباه میگیرم :|
هیچیشونم شبیه هم نیست، نه قیافه نه صدا :|
فقط اسم هردوشون ف داره :|
پنج ثانیه بعد شنیدن اسمشون میتونم تشخیص بدم کدومه :/
از دوتاشونم خوشم نمیاد :/
کامران هومنم فقط یه آهنگ اونم قدیما ازشون شنیدم که اونم یادم نیست :|
چه کامنت داغونی شد :/
احتمالا همین طوره :))

:)
فرزاد فرزین رو باید بدون تصور کردن به قیافش آهنگاشو گوش داد :))

سلام
من این آهنگو نشنیدم اما با خوندن اینی که نوشتین قبل از رسیدن به توضیح شما.. همون معنای دورش تو ذهنم اومد من که :|
:))
سلام :)

این نشون میده ک مشکل از من نیست :))
تا حالا از این دید نخونده بودمش:))
:))
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)