عقاید یک رامین

اشتباه

ی مدت روزی حدود 6-8 ساعت چت میکردم 

وقت و بی وقت 

ساعت 11 شب تا 4 صبح 


الان ک فک میکنم می بینم چقدر وقتمو تلف کردم 

...

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

6 8 ساعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خوبه پس خودم هنو رکورد دارم:D
بله . هر روز :|

نمیخام نصیحت کنم ولی اگه کمش کنین ب نفع خودتونه . 
احتمالا اول هایش نبوده?! آخه اول هایش یکم طبیعیه :/
بله اولش بود . ب معنای دقیق کلمه شورشو در آورده بودم :))
آدم ها تو چت یه شکل دیگه میشن. دوست داشتنی تر میشن. خیلی واسم پیش اومده این قضیه:D

چت و کم نمیکنم چون کم هست و مفید. نصیحت کنین وبلاگ گردی مو کم کنم:D
:))

:| 
نصیحتتون نمیکنم :))
من وقتی بهش فکر میکنم اعصابم خورد میشه اصن :|
اما هنوز هم هست گاهی که برمیگردم به جاهلیت :))
میدونین وقت گذاشتن برای چت زیادش کلا بده اما گاهی بستگی به شخصش هم داره مثلا بعضی از دوستان من به چت کردن باهاشون فکر میکنم اونم به قول شما تا صبح بیشتر اعصابم بهم میریزه تا خود اصل چت کردن! 
+ سلام
سلام :)

چت نباید بیشتر از نیم ساعت باشه :|
چت کردن بده. :|||
گندی به زنده‌گی من زده که عمرنات پتاسیم نتونستم جبران کنم و هنوزم دارم خسارت می‌دم. البته من نه، طرف چتم بیش‌تر.
موافقم 

امان از این خسارتا ... 

+ ممنون :) درستش کردم :)
بیشترین زمانی که چت کردم 12 ساعت بکوب بوده :|
باریکلا :))) :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)