عقاید یک رامین

قلاش

آهنگ جدید چاوشی چرا این طوریه ؟

:|


لینک دانلود

8.6 مگ

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

چطوریه؟
عادت ب آهنگ این طوری ندارم از چاوشی :))
نه !
چن دقیقه بعد میزارمش اینجا 
چاوشی گوش نمیدم :|
خب سلیقه ها متفاوته :)
جالبه که :)))
البته با اون آواهای "میو" و "زی" و امثالهم که لابه لاش می گفتن خیلی ارتباط برقرار نکردم :|
ولی بد نبود رو هم رفته :))
خب برای من ک با آهنگای غمگینش حال میکنم این عجیب ب نظرم اومد :))
:)))
برای بار چندم ک گوش دادم ی کم بهتر شد :))
من اولش که دیدم ریتمش شاده یاد آهنگ "به رقص آ" ش افتادم :)
من برقص آ رو هم اولش دوست نداشتم :))
بلی :)
تازه الان که میگن چاوشی یاد جیبوتی میفتم :|
:))
:))
خوبه که :)))
ریتمش متفاوته فقط ؛))
خوبه ولی من زیاد عادت ندارم ب این آهنگا از چاوشی 
ولی بعد نیست :)
حیف 8 مگابایتم :/
خوشتون نیومد ؟ 
با روحیه من سازگاره بسیار زیاد :)))))
در این راستا تقریبا یه چیزایی بود دیگه.نبود عایا؟
:))
در کدوم راستا ؟ 
راستی
سلام جوان ایرانی دوربین جدید مبارکه :))))
سلاااام :)

ممنون ولی این همون دوربینه ست . تازه نیست . داستان قدیمیه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)