عقاید یک رامین

افسار

در عرض دو روز دو تا آهنگ از چاوشی 


این یکی رو بیشتر دوست داشتم :) شعرش عالیه . عالــــــــــــــیه


دانلود 11.5 مگ


گفته بودم بی تو می میرم ولی این بار ، نه

گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار ، نه


هـــرچه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست

خو نمی گیرم به این تکرار طوطیوار ، نه


تا که پا بندت شَوَم از خویش می رانی مرا

دوست دارم همدمت باشم ولی سر بار ، نه


قصد رفتن کرده ای تا باز هـم گویم بمان

بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار ، نه


گه مرا پس می زنی ، گه باز پیشم می کشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار ، نه


می روی اما خودت هم خوب می دانی عزیز

می کنی گاهی فراموشم ولی انکار ، نه


سخت می گیری به من با اینهمه از دست تو

می شوم دلگیر شاید نازنین، بیزار نه


گه مرا پس می زنی ، گه باز پیشم می کشی

آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار ، نه

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۱۱ ب.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

همیشه برام سوال بود چطور خواننده ها با شعر هایی ک ممکن حرف دلشون نباشه ارتباط برقرار میکنن و میتونن بخوننش و اینک دیگران چطور میتونن همزاد پنداری کنن؟:|
سوال سختیه . جواب خاصی ندارم
ولی من خیلی با شعرش حال کردم :)
چرا؟:D
چرا جوابی ندارم یا 
چرا خوشم اومده ؟
این عالی بود
خوشحالم خوشتون اومد . عوض اون 8 مگه شد :))
چرا خوشتون اومده:D
چون خیلی خوبه . شعرش 
لحن خودنش 
حزن صدا 

+ آلمان خوش میگذره ؟ :))
:|
ب جان خودم تقصیر من نیست.نت داییم اینطوری میشه. وگرنه من اصن اهل المان و اینا نیستم ک:D
:))
ی مدت خود منو روسیه نشون میداد . ی مدت دانمارک :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)