عقاید یک رامین

با تشکر از شما مخاطبان :)

دقت کردین وبایی ک قسمت نظردهی شونو بستن چقدر طرفدار دارن ؟ 

مث نیکولا یا خرمالوی سیاه 

قبلنا میدیدی پایین هر پست ب هزار روش مختلف از جمله التماس از آدم میخاستن ک نظر بنویسه ک وبلاگش محبوبتر بشه 

ولی الان برعکس شده مث اینکه 


منم میخاستم همین کارو کنم بعد دیدم همین چن تا مخاطبو هم از دست میدم 

:))

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

یارب

:دی 

حرف خوبی بود .. شاید اون عزیزان خسته هستند یکمی ...

فی امان الله 
سلام :)

شاید :)
یا علی
اتفاقا من می خواستم ببندم به این خاطر که احساس می کردم مخاطبا بیچاره ها وقتشونو هدر میدن که میان تو وب من :/

اما خب نتونستم چون نظرات مخاطبا رو دوست دارم ... :)

هیچ اجباری نیست . هر کی نظر مینویسه خودش میخاد این کارو بکنه :)
راست میگیا :))
نظرت چیه منم کامنتمو ببندم؟ :D
نبند بابا :|
حس روزنامه خوندن ب آدم دست میده :))
من به شدت از این دو تا وبلاگی که اسم بردی بدم میاد.
:|
واقعا ؟ 

من خودم هر از گاهی ب نیکولا سر میزنم :)
هرکسی یه سلیقه ای داره ولی تبادل نظر با وبلاگ نویسا خیلی شیرین تره و یه احترام به اوناست
سلام :)

بله درسته :)
کامنتای منم بسته ست.. اما نه به این دلایل.. همینجوری صرفا :))
حس روزنامه خوندن :|
+ سلام :)
سلام :)
احوال شما ؟ 

:)) 
خب وقتی روزنامه میخونی هم نمیتونی نظرتو ب نویسنده بگی . البته من نمیگم کار اشتباهیه . مهم اینه ک کی چی دوست داره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)