عقاید یک رامین

پیشرفت به مبدا ، پسرفت به آینده ست *

چن دیقه پیش رمان " تنهایی پرهیاهو" رو تموم کردم . بالاخره . طلسم تموم نکردنشو شکوندم :)

کتاب بدی نبود . عالی هم نبود . معمولی بود .

فقط امیدوارم ب سرنوشت هانتا ، شخصیت اصلی داستان دچار نشم


* از متن کتاب

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

سرنوشتش چی بود مگ هانتا؟
35 سال بود ک داشت زندگی روتینی انجام میداد 
بازنشسته شد . با این موضوع کنار نمی اومد 
:)
شبتون بخیر:)
امروز رفتم عکاسی 
هیچی نتونستم بگیرم 
همش چرت شدن 

شب شما هم بخیر :)
خب نه شب نخیر ی لحظه:D

دارینشون؟
:))

پاکشون کردم 
بغیر از یکی
چطور ؟ 
میخواستم ببینم چطوره

شما بلدین فرم چیه؟
ایناهاشش
http://s6.picofile.com/file/8233927100/lights.JPG
اون طور ک میخاستم نشد

فرم چی ؟ 
تو هنر فرم مهمه. اگ واقعنی دوست دارید عکس خوب بگیرید برید یه کم راجبش بخونین. من خودم تازه شروع کردم. یکم سخته :)

دیگ واقعنی شبتون بخیر:)
اهان 
مرسی . حتمن :)

شبتون بخیر :)
نگران نباش
این که  با شخصیت داستان احساس نزدیکی کنید
یک نشانه خوب است!

شما خوب و دقیق میخوانید! :)
سلام :)

مرسی مرسی :)
خوندین راجب فرم؟
نه هنوز :)
پس شب بخیر:D
شب بخیر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)