عقاید یک رامین

سجاد

می بینم گوشی جدید خریده . میگم : گوشی جدید مبارک 

میخنده میگه : ممنون 

خیلی جدی بهش میگم : آیین نامه جدیدو خوندی ؟

میگه : نه 

میگم : نوشته به ازای هر نیم اینچ اضافی بالای 3 اینچ ، 10 تومن میاد رو شیرینی 

چن ثانیه مکث میکنه و میگه : اونا لغو شدن 

میگم : اونا تحریما بود ک لغو شد 

میخنده 

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

ای ای ای رامین زرنگ! ایول، بهونه خوبی بهم دادی که شیرینی تپل رو به چه بهونه‌ای بگیرم :D
:)))
در ضمن رم بالای 2 گیگ هم شامل این آیین نامه میشه :))
ایین نامه:)))))
تحریم:))))
:)))
خیلی روش خوبیه :))
هر نیم اینچ 10 تومن زیاده خدایی.. رحم کنید :)))
رم بالای 2 گیگ :|
من به این بند اعتراض دارم :))
همینی ک هست :))) خوبه بابا :))

اعتراض تون وارده :))
شیرینی برا رم بالا 2 گیگ؟؟ :|
اره خب 
بالاخره تاثیر داره خب 
لااقل میگفتین بالا 8 گیگ :)
چقد از دوستاتون شیرینی میگیرین پس :))
اشتباه شد 
منظور شما حافظه ست فک کنم
من ی چیز دیگه رو گفتم :)
آهاااان الان فهمیدیم :))
:)
نوش جان
:)
نداده شیرینی رو هنور :)
داره ارزون میشه ! تا دیر نشده بگیر ازش :))
میگیرم ایشالا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)