عقاید یک رامین

حاشیه در حاشیه از خودش بهتره

شما هم مث من معتقدین تماشای 3 دقیقه پشت صحنه هر قسمت "در حاشیه" بسیار مفیدتر و خنده دار تر از دیدن کل اون قسمته ؟

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۵ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

دقیقا
ما معمولا خودش رو نمیبینیم فقط موقع پشت صحنه هاش چند دقیقه میشینیم جلو تلویزیون :|
:)
کاش فقط همون چن دیقه رو پخش کنن :)
دقـــــــــیـقا می خواستم یه پست بذارم همینو بپرسم!! :)

موافقم!

:))
خیلی مسخره شده دیگه . ب قول پست شما : خُنُک
بله بله
من که میزارم آخرش تلوزیونو روشن میکنم ...
:)
:)
میتونن وسط برنامه ها پخشش کنن :) مث آگهی بازرگانی 
چون شدش بیشتره به قول شما دوسوز! :)
:))
دوسوز رو باید کشدار گفت : دوســـــــــوز :))

:)))) 

اصولا مهران غفوریان واقعیش با مزه تره :)) 

من کلا در حاشیه رو نمیبینم ، سری اولشو هم ندیدم! چون از تبلیغش معلوم بود خیلی چرته ! 

:))
موافقم 
من یادم نمیاد ولی فک کنم نصفشو دیدم 
پشت صحنه‌هاشم یخه :|
آره :| 
تهشم ک به این نتیجه رسیدین ک پشت صحنه هاشم یخه ک:))
:))
موافق نیستین ینی ؟


+ کم پیدایین خانم . موفق باشین :)
چرا موافقم. یکمم غمگینم. چونک مهران مدیری و دوست داشتمو الان دیگ هیچ امیدی بهش نیست:(

+ به امید موفقیت تمام جوانان مملکت:D
بهمین خاطر نباید این سریالو نگاه کرد . چون خاطرات خوب قدیمی رو هم خراب میکنه

+ :))))) ایشالا 
سلام علیکم و رحمته الله!
منم کاملا حرفم حرف جمع.موقع ای که شروع میشه کلا هرکی سرشو یه جا بند میکنه.انگار که مجبور باشیم این کانالو ببینیمو داریم حواسمونو پرت میکنیم تا بلاخره تموم بشه برسه به اون چند دقیقه آخرش.اتفاقا امشب تو کانون گرم خانواده همبن بحث بود!
سلام :)

دقیقا . روشنه تلویزیون ولی کسی نگاه نمیکنه . همین ک پشت صحنه شروع میشه همه با دقت نگاه می کنن :))
کاملااااا موافقم.. به شدت مسخره ش کردن دیگه -___-
+ سلام :)
:)
این طور ک معلومه همه موافقن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)