عقاید یک رامین

هو ایز د بلاگر ؟

ب نظر شما بلاگر کیه ؟ ب کی میگن بلاگر؟ باید چ ویژگی هایی داشته باشه ؟

چن نوع بلاگر وجود داره ؟ خودتونو بلاگر میدونین ؟

کلا هر چی دوست دارین درباره بلاگر ها بگین


+ دوست دارم فقط بدونم نظر بقیه چیه . بقیه چطوری فک میکنن . بهمین بابت اگه جواب کامنتون کوتاه دادم ، معذرت :)


چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

عنوان پستتون‌و که دیدم خواستم چشم بسته کامنت بذارم :
هر کسیییی جز من!! :)) 
-_-
:))
نوشته های شما جالبن . من میخونم . سنگینن . بعضی وقتا این طور نوشته ها لازمه 
راستش به نظرم بلاگر واقعی مشخصه زیاد داره که حس می کنم خود من خیلی هاشو ندارم
الان یادم نیاد یه تعدادی شو ...
ولی فعلا اینا خاطرم هست:

*اینکه بتونه یه مطلب رو طوری بنویسه که هر کسی نتونه!حالا شاید بشه گفت اون خلاقیت تو نوشتن!

*اینکه مطلبش یه چیزی برا مخاطب داشته باشه :
1.بر انگیختن یه احساس (حالا شادی یا غم یا ترس یا همدردی یا هرحس دیگه ای)
 
2.افزایش اطلاعات
3.به  فکر کردن واداره آدمو ( حالا مسائل اجتماعی ،مسائل فلسفی (البته من از فلسفه خوشم نمیاد :| ) یادآوری مسائل اعتقادی صحیح و کلا هر چیزی که به فکر واداره )

دیگه... دیگه..
فعلا اینا ...
اگه بازم یادم اومد می گم :)

هییم

با مورد 3 موافقم شدید :)

مرسی :)
صاحب کرسی های حوزه ی فناوری و اطلاعات(والبته صرفا مدعیان این حوزه)بلاگر ها رو فقط و فقط تو یه دسته می بینن! به کار من نوعی می گن مسخره بازی به کسی که روز نوشت می نویسه میگن بیکار !

از نظر اونا یه بلاگر باید از وبلاگش بتونه استفاده ابزاری کنه و استفاده شغلی ! اونا وبلاگ رو فقط و فقط وبلاگ کاری و تجاری می بینن!

اما نظر من اینه که :

این افراد نامبرده فقط یکی از دسته های وبلاگ نویسی رو تشکیل میدن!

از نظر من تو وبلاگ نویسی دسته های صمیمی و دوستانه و لطیف تر دیگه ای هم باید وجود داشته باشه ! وهمین هم وبلاگ رو از باقی فضاهای اجتماعی مجازی جدا کرده و به نوعی اونو خاص و متفاوت و دلنشین تر کرده :)

آفرین ! نامبرده یکی از دسته های وبلاگ نویسیه . خیلی گروه کوچیکیه . شاید تو بقیه کشورا بشه از وبلاگ پول درآورد ولی اینجا نه . 
درسته . وبلاگ با بقیه فضاهای مجازی متفاوت تره . هوبت داره . ی بعدی از خود زندگیه . ما هر روز میایم اینجا . اینجا زندگی میکنیم . سعی میکنیم مث خود واقعی مون باشیم ...

ممنون ک وقت گذاشتین :)

به نظر من هر کی یه وبلاگ بسازه و توش بنویسه میشه یه بلاگر... به همین راحتی :)
جالبه :)

اول بگم به خاطر اینستاگرام خیلی خوشحالم:)
ولی فکر نمیکردم انقدر غذا دوست داشته باشین:D

بلاگری برای من یعنی حفظ ارتباطات دوستانه ای که سعی میکنم تا آخر آخرش ادامه داشته باشه. برای من وبلاگ یه دنیای جداگانه ای شد. با آدم هاش. که به طرز فجیعی دلم نمیخواد هیچ وقت این دنیا خراب بشه
هر چند دوستان همکاری نمیکنن:D

تعریف اختصاصی شو نمیدونم:D
:) 
انفاقا خیلی زیاد علاقه مندم :)) مخصوصا تو خوردنشون :))

هیممم :)
دوستای وبلاگی مث دوستای دیگه نیستن ، جنسشون فرق میکنه :)
بهتره شما و تمام دوستانی که نظری دادند بیاید داخل وبلاگ بنده و نظرم و اونجا مطالعه کنید.
چشم :)
هر کسی میتونه بلاگر باشه
اما سبک هرکی با کسی دیگه فرق داره

و به نظر من کسی که خودش بنویسه . حرفای خودشو بنویسه . اما با تاثیر از سبک نوشته های مختلف دیگه که تا حالا دیده بنویسه یه بلاگر واقعیه :)
:)
ممنون بابت نظرتون :)
ممنونم که می‌خونید. :)
خاهش :)
من در ابتدا نظر ندادم ؛ آخه من بلاگر نیستم :| :)
اما همه نظراتو خوندم ؛ یه چیزایی از بلاگر بودن دستم اومد :)
باتشکر^_^
:)
مرسی ک خونیدن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)