عقاید یک رامین

خدمتکار و پروفسور

کتاب خوبی بود :)

بعد مدتها چسبید 

ترجمش هم خوب بود . روان بود . 

البته تجرمه های زیادی ازش هست . این ترجمه رو مغازه دار بهم معرفی کرد :)

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

اونا چی ان پایین تصویر کتاب ؟!


دقیقا متوجه نشدم چیارو میگین .
فرمول و عدد هارومیگین ؟ 
منم این کتاب رو خیلی دوست داشتم. تا جایی که حتی عاشق ریاضی هم شدم!
:)
من چون عاشق ریاضی هستم خوندمش 
همین ترجمه رو خندین ؟ 
نه اون فرمول و عدد ها که جزیی از طرح جلد کتابه!
زیر اون تصویر کتاب ،
انگار دوتا تصویر دیگه بوده که لود نشده !
ینی برا من اینطوری نشون می ده!
اهان فهمیدم . 
ببینین درست شد الان ؟
کتاب خوب است
رامین خوب است
پس من رامین را دوست دارم!
و چه کتاب هایی که به خاطر روش های نادرست مطالعه میشوند به حدی که خواننده اسم کتاب هم دیگر یادش نمی آید چه برسد به داستان کتاب!
مرسی :))
درسته :)
نه نشد!

چی هستن؟!
بی زحمت توصیفشون کنید :)))
:|
از ی جای دیگه عکسو گذاشتم ولی لود نشد . 
متاسفانه پاک نمیشن . نمی دونم چرا :|
آهان :)
من فک کردم شکلک خاصی ان !
:)
ن شکلک نیستن 
من نسخه الکترونیکش رو خوندم از طاقچه.فقط ترجمه ی خانم های عزیزی رو داشت. اما ترجمه ی خوبی بود.
در کل جز دوست داشتنی ترین کتاب هایی بود که تا به حال خونده ام!
اهان . مرسی الکترونیکی :)
بله . نویسنده کارشو خوب بلد بوده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)