عقاید یک رامین

فیلم مورد علاقه من !

فیلم های مورد علاقه من :


1- سه گانه ماتریکس . ب نظر من این فیلم انقلابی ترین فیلمی ک من دیدم . از هر لحاظ ، دیالوگا ، قدرت تخیل نویسنده ، جلوه های ویژه و ... همشون ی نوع انقلاب محسوب میشه ب نظر من . بار ها دیدمش :)


2- پیدا و پنهان . کارگردان حجت قاسم زاده اصل . من کلا تمام فیلمای قاسم زاده رو دیدم و همشونو دوست دارم . ژرفا - از شنبه تا پنج شنبه - کسوف - تنهایی - واقعیت ها و رویاها - یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر . اینا فیلمای قاسم زاده هستن . من حداقل هر کدومو 3 بار دیدم ولی از همه بیشتر با پیدا و پنهان حال میکنم . تک تک دیالوگاشو حفظم . اصلا از همه فیلمهای دیالوگ محور لذت میبرم . شخصیت اصلی فیلم ورژن زنانه شخصیت منه . البته نرگس خانم معتقدن ک فیلم برداری فیلمای قاسم زاده خیلی معمولیه .


3- امروز . ب کارگردانی رضا میرکریمی . اصن این فیلم عالیه . البته من فیلمای "یه حبه قند "و "خیلی دور ، خیلی نزدیک " میرکریمی رو هم دوست دارم ولی این فیلم با بازی معرکه پرویز پرستویی ی چیز دیگه ست . تو ی جای فیلم از پرویز پرستویی سوال پرسیده میشو و انم جواب میده " امروز" . هیچ کس بغیر از پرویز پرستویی نمیتونه اون حسو منتقل کنه . یادمه ی بار تو بلاگفای خراب شده ی پست مفصل در مورد این فیلم نوشته بودم :)


4- کمپانی . از فیلم های جاسوسی خیلی خوشم میاد . این فیلم اند جاسوس بازیه . خیلی هم طولانیه :|


5- انیمیشن Inside out . این انیمیشن کلا طرز فکر منو نسبت ب تصمیم گیریهام عوض کرد . شاید بگین انیمیشنه دیگه ولی این ی چیز دیگه ست ب نظر من . کاملا برای بزرگسالان تولید شده . لازمه بگم 175 میلیون دلار خرج ساختنش شده ! و در عین حال 856 میلیون دلار فروخته . ترجیحا هم زبان اصلی گوش بدین .


6- بازی . The Game . کارگردان : دیوید فینچر . تا آخر فیلم فک میکنین همه چی رو میدونین ولی شوکه میشین :) اصن ی وضی آدم آخر فیلم روانی میشه :))


7- V for Vendetta . کاری ندارم ک چیزایی ک تو فیلم گفته میشه راسته یا دروغ . نحوه پرداخت ب موضوع عالیه . اصن آدم لذت میبره از فیلم . اینکه چهره شخصیت اصلی داستان هیچ وقت دیده نمیشه فیلم رو واقعا جذاب میکنه . 


+ یادم بیاد بازم مینوسم 

++ هر کسی خواست فیلم های مورد علاقه شو بنویسه . یا اینجا یا ب خودش . خوشحال میشم بخونم . 

+++ مطمئنن آقای مترسک پست مفصلی میتونن بنویسن در این باره :)


يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

:-)بعضی هاشونو دیده بودم
:)
من هیجکدومشونو ندیدم
:-)
موفق باشید
به من هم سر بزنید
خسته نباشی دلاور :))
نمی زنم :))
چشم، کامینگ سون :))
:)
شما از اینایی ک من نوشتم کدومشونو دیده بودین ؟

من هیچ کدوم از مورد علاقه هاتون رو ندیدم! :) 

فقط یه صحنه موتور سواری از ماتریکس دیدم :) 

من فیلم تروی رو خیلی دوست دارم، 

:)
من تروی رو نصفه نیمه دیدم ولی جالب بود همون قدر هم 
امروز....یادمه راجع بهش نوشته بودین :)
چقدر هم من مشتاق شدم ببینم این فیلمو
ولی به دلایلی
هی نشد...هی نشد... :(
پیدا کنین ببینینش . اصلن معرکه ست بنظر من . 
البته شاید هم خوشتون نیاد :))

بند سوم...
این سه نقطه ینی دوست نداشتینش ؟
کلا خوشم نمیاد این حجت قاسم زاده ی اصل:D :))
:)))))
بله بله :))
کلمه ی این کلمه ی اضافه ای است. ب خاطر این بود ک اول میخواستم بنویسم از این کارگردان خوشم نمیاد. بعد وقتی جملمو پاک کردم اون لکمه جا موند
بله بله متوجه شدم :)

خوبین ؟
آخه ممکن بود ب نظر برسه جمله همین جمله بوده و کلمه ی از جا مونده اون موقع زشت میشد:D

ممنون. دارم مسواک میزنم. کل کیبرد کثیف شد:D
امیدوارم خوب باشین شما هم:)
:))

:)))))
مرسی . بد نیستم :)
پیدا و پنهان رو ندیدم... اما کارهای حجت قاسم زاده رو خیلی دوست دارم... به خصوص "قصه ها و واقعیت ها"... کارهای میرکریمی هم که فوق العاده ست... به خصوص "به همین سادگی" که بیشتر از ده بار دیدمش تا حالا.
قصه ها و واقعیت هارو من 10 بار دیدم :)) عالیه 
بهمین سادگی روهم دیدم
عالیه . اصلن معلوم نیست ک فیلمه . کاملا واقعی حرفا ، نگاه ها رفتار ها 
اون سه نقطه یعنی پایان باز کامنتم :))
دوست داشتم ^_^
:))
اهان
spotlight

Prometheus

aliens

dead poet society


و ....
چقدر مشترک داریم ما :))
فیلم دان : هندی ... ی دیالوگش ک شاهرخ خان میگه: گرفتن دان مشکل نیس غیرممکنه ... این دیالوگو دوس دارم .
گل یخ --> کیومرث پور احمد.  
سریال مدارصفردرجه .
قتل آنلاین : شهاب جسینی بازی کرده بود کارگردانش مسعود آب پرور بود.
دل شکسنه ...
من اسامی اصن یادم نمیمونه اینام ب زور یادم بودن چن تا فیلم پلیسی خارجی هم دوس دارم.
با این حافظه نصفه نیمه ام "امروز" یادمه .... کسوف و تنهایی اسماشون یادمه موضوعش نه زیاد...
ماتریکس هم نصفه نیمه تو خوابگاه بچه ها نگا میکردن منم دیدم.
سریال مدار صفر درجه عالیه :)
دل شکسته رو هم دیدم 
:)
من همیشه ruby sparks رو دوست داشتم.
ندیدمش 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)