عقاید یک رامین

نتیجه گیری

از دیر بی حس شدن اعصاب فک و صورت من برای عملیات (!) دندان پزشکی فقط و فقط یه نتیجه میشه گرفت :

من خیلی آدم با احساسی هستم

:))))



+ نیم ساعت طول کشید تا بی حس شد :|

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

من انسانی عصبی هستم و همین باعث شده دندونام هم خراب شه
:-)
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید و من رو لینک کنید
ممنون
سلام عصبی :))))
بسته‌گی به جاش ام داره آ.

خیلی امیدوار نشید D:
:|

ینی بی احساسم؟  :| :)))
ممکنه ماده بی حسی شون کیفیت خوبی نداشته ! :))
ینی بعد از 3 تا آمپول هم نباید بی حس میشد ؟؟؟ 

این نظرتون میگه ک نتیجه گیری من درست نیست . آره ؟ 
استدلال از این قوی تر مگه میشه ؟ :)))
نههههه :D

اینکه بعد از سه تا آمپول و طی مدت نیم ساعت طول کشیده تا فکتون بی حس بشه می شه نتیجه گیری کرد فقط جزیی از شما ینی فکتون خیلی با احساسه !!! :| :)))

:)))
فک با احساس :)))))

جوابیه : شاعر میفرماید : چو عضوی ب درد آورد روزگار ، دگر عضوها را نماند قرار 
این بیت اثبات میکنه ک من کلا آدم با احساسی هستم . 
کیف کردین جوابو ؟ :))))))
+دیگر فقط تصویر من در مردمک های تو بود ... :)
+ مرسی بابت توجه شما :)
شما الان باز می خواید کلا با احساس بودنتونو به رخ بکشید دیگه ! :))))

حیف که جوابتون دندان شکن بود وگرنه قبول نمی کردم :)))

:))))
اونقده گفتین ب رخ کشیدن ، گفتم بزار حالا ی بارم ب رخ بکشم خب :)))

[آیکن عینک دودی]
احساست رو دوست داشتم رفیق :))
مرسی مرسی :))

:)))))) 

بابا با احسااااااس :) 

:))
[آیکن خیره شدن ب افق با ی لبخند]
آقای باحساس .......... جالبه
جای نیلی خانم خالی نظر مفیدی میتونستن بدن ........
من این ترمی ک گذشت ی اشتباهی کردم موضوع ارائه درس مقدمه ام رو دوتا از دستگاه های دندان پزشکی
انتخاب کردم ی ماه نشده ازشون عملا واسه رادیوگرافی دندون خودم استفاده شد.
:-)
واسه درس کارگاه هم درمورد قلب بود خدااونو دیگه به دور کنه :-)

:))
نیلی خانم ! چ دوران خوبی بود . کافی بود من ی چیزی بگم ، دنبال فورسپس شون میگشتن :)) ایشالا هرجا هستن سلامت باشن . 

:||| 
ایشالا این یکی مث اون یکی نمیشه ؟ 

+ خوبین ؟
lمرسی خوبم خداروشکر ........
شما خوبین؟
شکر :)
منم خوبم :)
فخر میفروشی؟
نه فخر میفروشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خجالت بکش! منم با احساسم باید برم جار بزنم؟
خجالت بکش :دی
فخر فروشی کار بدیه :دی
:))
این یه نوع خود شناسی . گفتم شماها رو هم در جریان بذارم :))
درسته فخر فروشی کار بدیه . من ک فخر فروشی نکردم :))
به نظرم میاد  D:

بعدم به نظرم میاد بی‌احساسی از بااحساسی به مراتب ضرر کم‌تری وارد می‌کنه! بالکل هم هردو ضرر دارند -_-
:))

هیمممممم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)