عقاید یک رامین

پست فلسفی

شنیدن این جمله منو ب فکر برد شدیدا . گفتم شما هم بخونیدش :


عاملِ حرکت ، اختلافه .

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

راس گفته...
هیمممم
الان من چیکار کنم برم درس بخونم؟ شما میدونین؟
باید دنبال اختلاف باشین ک منجر ب حرکت بشه 
ینی چی؟
مثلا اختلاف بین دونستن یا ندونستن باعث میشه شما به سمت کتاب خوندن حرکت کنین 
پس چرا حرکت نمیکنم الان:D:D:D:D:D:D
:)))))
پس معلومه فرق زیادی بین دونستن و ندونستن چیزی ک میخان بخونین نیست 
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ گفتین
:D:D:D
:))))

کاملا معلومه حرف دلتونو زدم :))

خب بعضی وقتا آدم مجبوره حرکت کنه ... این زورکی بودنش همه چیزو خراب میکنه ... پس دنبال ی اختلاف دیگه تو همین موضوع پیدا کنین . مثلا خوشحالی اطرافیان مثلا 
مثلا تنها راه ممکن برای اینک بتونم یه روزی به همه ی چیزایی ک میخوام برسم مثلا

خسته شدم دیگگگگگگ. نمیخوامممممممم:(((( :D:D:D:D

میرم بخوابم:D فردا امتحان شیمی داریم ک همشون تستن. و اونقدر سخت ک معلممون دوتا دوتا انتخابمون کرده واسه اینک امتحان بدیم. تازه میتونیم کتابم باز کنیم:D هم گروهی من پژی. پژی دوستمه. یه عالمه ام درسخون و همه چی بلده. بنابراین من میرم میخوابم:D
شب بخیر:D
:)

:))) خسته نباشین :))

موقعی ک کلمه شیمی رو خوندم کلی خاطره واسم زنده شد :))

موفق میشین :) 

شبتون بخیر :)
عجب جمله خفنی :)
من خودمم هنگ کردم بعد شنیدنش :))
عامل حرکت
اختلافه...

خیلی معرکه بود.
ائن قدر که وقتی خوندمش نتونستم همچنان سکوت کنم:)
:)
جایی ک اصن این جمله مطرح شد میشه گفت ی جایی ب ربطی بود : کلاس مبانی انتشار آلاینده !!
من سعی در هضم کردن این جمله دارم ....

عامل دروغ چیه؟؟
درس تجزیه امون با مدیرگروهمونه فقط ب هشت نفرمون قبولی داده من درمورد پروژه کارشون داشتم بچه هاهم واسه ی درس دیگه رفتیم پیششون ب من میگه خانم.. چرا آرومی شما ک پرانرژی همیشه میگم استاد مقدمه19 شدم ولی سر تجزیه نتونستم خوب بخونم 13.5 شدم واقعیتش ی جورایی ناامیدتون کردم میگه ن بابا باز تو خوب بودی کناریات اشاره ب آقای "ع" 11 و آقای "ام"10 شدن و رو ب سویل ایشونم ک موندن واسه ترم جدید ......
حالا هیشکی از این دوتا آقا نمره نمیپرسه یکیشون میگن 17.25 شدم و اون یکی 16 سویل جان هم میگه ای بین 14 و 15 ب منم میگن وای چرا اینقد کم شدی تو کلاس ک چشم و امید استاد تو بودی ....... فقط ی نگاه و ی لبخند زدم ب روشون واقعا ک..
بهش فک کنیین ...

همه جا از این آدما هست . توقع تونو بیارین پایین . 

تفنگ هم گزینه خوبیه . مثلا ی لحظه از تو چیبتون کلتو در بیارین و بنگ ...
بعد  ی نگاهی ب مدیر گروه بندازین بگین : اینارو جمعش کن :)))))
بار دیگه تکرار شه از پیشنهادتون حتما استفاده میکنم :-)

از شب این جمله رو تکرار میکنم خوبه قوه فکر کردن آدمو تحریک میکنه :-)
:))

درسته :)
عامل شارش الکترون در مدار اختلاف پتانسیله.
این تقلیدط از اونه یا اون تقلیدی از این؟
این قانون ( شار الکترون ) هم جزئی از ی قانون بزرگتره ک من گفتمش :)
چه جمله خوبی 
:)
همینطوره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)