عقاید یک رامین

سقف پل هوایی

بعد مدت ها تونستم ی عکس بگیرم ک خودم راضی کنه 

خیلی وقت بود این حسو نداشتم 

:)


سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

چه خوبه:/:/ لازمه یه چیزیو ذکر کنم؟؟:/

من اگه کسی رو خوب بگیرم 24 ساعته با نیش باز زل میزنم بهش
مرسی :)

واقعا ؟
تا حالا سقف پل هوایی رو از نزدیک ندیده بودم، یعنی می‌خوام بگم مرسی از هنرت ^_^
مرسی مرسی :)
والا من که راضی نیستم :))))
اولا ک طبق مکالمات قبلی مون ، خودت میدونی عکاسی یه هنره :)))))))
دوما ک بیشین بینیـــــــم باااااااووووو :))))
البته اون کسی نیست عکسی هست
والا ما کسیو نمیگیریم یه کسی میاد... اهم اهم استغفرالله برادر
 این بلاگم که ویرایش نداره:/
حله حله :))))
من اینجا کامنت گذاشته بودم?

ثبت نشده?

چیزی ثبت نشده
منم راضی نیستم راسیتش:D:D:D:D
:)))))

عکس ب این قشنگی :)))))
ی کم رو زیبایی شناسی تون کار کنین :)))
واس خاطر این خوشتون میاد احتمالا ک حس خاصی بهش دارین. ممکن واسه اون لحظه ک عکس میگرفتین باشه یا چیزی ک تو ذهنتونه:D
در هر صورت هنر برای مخاطب و این عکس مخاطب پسند نیست:D:D:D:D
موقع پیدا کردن سوژه حس خوبی داشتم ولی وقتی رسیدم خونه و عکسو دوباره دیدم حسم دوبل شد :))
این عکس مخاطب خودشو داره . [آیکن عینک دودی]
الان این حرف توهین به مخاطب عام بود:| من دیگ حرفی ندارم:|
:D
:| 
کجاش توهین بود ؟ من فقط میگم فقط تعداد معدودی از افراد عکسای منو دوست دارن 
:))
حیف ک نقد دوست ندارین:D
مرسی ک یادتونه :)
گفته بودم:

خیلی خوبه که آدم از خودش راضی باشه(از خود راضی نه هااا D:)حس رضایت از خود !

حس خوبی داره این عکس :)

درسته :)) 
مرسی :)
آره
قشنگه:)
ممنون :)
چقد خوب ک رضایت خوتون جلب شده ....
ولی انصافا خوبم شده ..
دیروز تولدم بود داشتم عملکرد چن سال اخیر زندگیمو بررسی میکردم جاهایی ک از خودم راضی بودم حس
خیلی خیلی خوبی بهم منتقل میشد :-)
:)
ممنون 

آخ آخ . ببخشید من اصلن یادم نبود :( تولدتون با تاخیر مبارک 

:)
خواهش ..... مرسی :-)
:)
فوق العاده ست! 👌👏👏👏👏
مرسی :)
هفته مهندسه و باید تبریک گفت به مهندس ها :) منم تبریک می گم :)
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی
لطف کردین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)