عقاید یک رامین

گیاه خوار

9 نفره رفتیم عکاسی . از صبح . خسته و کوفته رسیدیم به غذاخوری . همه کباب سفارش دادن . منم از کیفم ی بسته بزرگ بیسکوییت در آوردم با ی بطری آب معدنی .شروع کردم ب خوردن . عکس العمل ها : 


+ رامین پیاز میخوری ؟  :))))

- بابا خود کفاااا :))))

* نمک بزن :))))

# گیاه خواری ؟ 


من هم کلا این طوری بودم :))))

ولی ب این آخری گفتم مگه گیاه خوارا بیسکوییت میخورن ؟؟ 

همه :))))

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

:-) 
اکتشاف جدید: بیسکویت خوارها جز گیاه خواران محسوب میشوند ...
من هنوز کشف نکردم ک چرا اینجور رفتارا غیر معقوله ؟؟

من با آب پرتغال میخورم داداشم میگه بهمن ماهی اعجوبه بخور ک بهتر از اون بهت نیومده ...
منم: :-)
:))

بیسکوییتو با آب پرتغال میخورین ؟ این ک اشکالی نداره :)
خب اگه منم بعد از کلی خستگی و اینا ، میدیدم یکی جلوم بیسکوییت باز کرده ؛ داره بدون تعارف میخوره ، لااقل واسه پرت کردن حواس ، شخص خسته و گشنه ی وجودم دوتا جمله بیان میکردم :))
سلام :)
اشتباه نشه . اونا داشتن غذا شونو میخوردن . من هم بجای غذا داشتم بیسکوییت میخوردم :))
رژیم دارید؟ D:
آخه ضرر کباب که کم‌تر از بیسکوییته. نه؟
نه . غذای بیرون نمی تونم بخورم :)
آره با آب پرتغال میخورم این قسمتش واسش مشکله ک اون غذا سفارش میده میخوره من اونارو :-)
اهان :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)