عقاید یک رامین

سیگار و ...

بعضی وقتا فک کردنم غیر ارادی میشه
مغزم بی وقفه کار می کنه
میخام خاموشش کنم , نمیشه
میگن سیگار باعث میشه سرعت فک کردن کم بشه
ولی حوصله ی اعتیاد دیگه رو ندارم
الان همه مون معتادیم , هر کس ب ی چیز
یکی ب سیگار , یکی ب اینترنت , یکی ب اهنگ ...
ولی ترجیح میدم ب سیگار معتاد نشم
تنها راه حلم , خوابه
شما راه حلی دارین؟
پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

سیگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به هیچ وجه ازش استفاده نکنین...خودتون بهتر میدونین برا سلامتی چقد

مضره....به نظرم کتاب بخونین...یا مثلا همین رمان...فکرتون درگیر موضوع اون

میشه و کمتر فکرای عذاب آور بهتون حمله میارن:)))))

(حمله...چه خشن گفتم)


میدونین فکر ها عذاب آور نیستن
تکرار شدن بی وقفه شون عذاب آوره
تو ادبیات دبیرستان ی داستان هست در مورد اصفهان اشتباه نکنم
تو قسمت خودآزماییش ی سوال داشت ک فرق عقل و هنر تو چیه ؟
درسته یا اشتباه می کنم ؟
اونجا میگه هنر از تکرار لذت می بره
و عقل تکرار رو اشتباه میدونه

هیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
پیاده روی با ی آهنگ . 
وای نکنه اینم ی اعتیاد باشه؟:'(
ولی برای من اعتیاد دوس داشتنی هست.;-)
اینجا هوا سرده
اینجا هوا خیلی سرده
پیاده روی ؟؟ :)
راستی میدونین من کجاییم ؟؟

نه اعتیاد نیست . راحت باشین :)
پس شمام مشکل منو دارین...فکرای تکراری که تمومی ندارن...

من خیلی سعی میکنم با درس و کتاب و آهنگ خودمو مشغول کنم....

اینطورس لااقل کمتر میشه....میفهمم چی میگین...
بله . راه حل خوبیه
ولی خب همیشه جواب نمیده
دقیقا منم مدتی میشه که 1فکرایی میاد توسرم که اصلا میخوام مغزمو خاموش کنم
حتی خودمو میزنم به اون راه که فکرشم نکنک ولی باز یواشکی میاد فکره!
اصولا در این مواقع صحبت کردن بادوستام در همین مورد کمکم میکنه اگه طوری باشه که نتونم به دوستام بگم می خوابم!و حداقل برای مدتی هرچند کوتاه فکرم مشغول نمیشه!
دقیقا همین جوریه
ولی من نمی تونم با دوستام حرف بزنم
ینی ب هیچ کس نمیتونم بگم
چون نمی تونم کلا بگم ک دارم ب چی فک میکنم

سلام
شما کجایین؟قطب عایا؟سیبری:-O بگید دیگه دق کردم از کنجکاوی خووووو
الان خیالم راحت شد جواب عدم اعتیادم اومد:-D
حالا بگید شما کجایین؟؟؟؟؟
عدم اعتیاد :))))))))))))))))
 
تبریز :)
واقعا شما تبریزین؟!!!!؟؟؟؟:-O
ینی شما آذری زبانید؟؟
بله
باورتون نمیشه ؟ :)
منم گاهی این حالت پیش میاد برام!:(
من خودم معتاد به آهنگم:) اما وقتی یه عالمه فکر تو سرم با هم دعوا میکنن آهنگم جواب نمیده:( من فقط میخوابم...خواب بهترین روشه!حداقل چندساعت نمیفهمی چی به چیه!
بله
خواب تنها راه حله :)
راستی من عاشق تبریزم!!خیییییلی خوشگله:)) والبته سرد! من شهریور پارسال یه سفر اومدم تبریز!خون توی رگام یخ زده بود://
اصلا حدس نمیزدم تبریزی باشی!خیلی جالب بود:)))
شما شهریور اینجا بودین میگین سرده . اگه ی هفته پیش اینجا بودین چی میگفتین ؟
بله . کلا هر کی میشنوه من تبریزی هستم باورش نمیشه :)

منو بگین وقتی فهمیدم یه هفته تو شوک بودم که همشهری هستیم:)))))

 حدس میزدم یا شیرازی باشین یا مشهدی!!!!!!
:))))
حالا چرا مشهد و شیراز ؟؟؟
اولا که 100% حدس میزدم فارس باشین...

از اونجاییم که پسرای تهرونی کلا تو فاز چیزایی که شما مینوشتین نیستن

حدس زدم یکی از این دو تا باشین که بیشتر میگفتم شیراز............

:)))


:)))
چ جالب :))
البته من و سرما با هم خیلی خوبیم:)) اما اگه یه هفته پیش اونجا بودم حتما میمردم:) گرچه خونه خودمون مثل خونه آلیس روی هوا بود کل هفته پیش:)))
سال پیش ، تیر ماه ک این طرفا زلزله اومد
من مجبور شدم 2 شب تو هوای آزاد بخابم
دو تا لحاف کشیده بودم روم ب چ سنگینی ! واسه بلند کردنشون پرس سینه میزدم :)
با این حال سرما خوردم ، وسط تابستون
اصن ی وضی بود
با عرض پوزش فرراااااااااااااووووووووووون مرداد زلزله اومد...هممون دربه در

 شدیم....خدا اونروزارو نیاره...مام دوروز آواره خیابونا بودیم:((
بله حق با شماست مرداد بود :|
چ روزایی بود :|
:(
خووووووووب کلاس آموزش زبان آذری از کی شروع کنیم؟:-))))))))))
از همین الان :))
repeat after me
سلام
ینی سلام :))
خسته نباشید استاد میخواید اگه خسته این بقیه اشو بزاریم برای ساعت بعد :-)))))))
خیلی خستم ام :))))
بقیه اش بمونه واسه ترم بعد :))))
پرس سینه!!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))
والا از بس سنگین بودن
زیر لحافا دفن شده بودم )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)