عقاید یک رامین

حریم شخصی ینی کشک

کلید کمد دانشگاه گم کرده بودم . فردا از خونه چن سری از این کلید کوچیکا بردم ک ببینم بازشون میکنه یا نه . یکی شون باز کرد . فرداش بعد کلاس خواستم وسایلمو بزارم تو کمد ، خسته بودم یه کم ، اشتباهی کلید موند تو کمد و قفلشو زدم :| دنبال آشنا گشتم تا ببینم کلید کوچیک داره یا نه . یاشارو دیدم کلیداشو گرفتم امتحان کردم . قفل باز شد :| 


حالا این ک چیزی نیست . با خوندن این پست درباره نحوه رمزگشایی آیفون که اسنودن گفته اصن نابود شدم :| اسید :| 


عاقا حریم شخصی نداریم راحت باشین . 

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

اصلا دیگه کلیدو می خواد چیکار دیگه !!! :|
همونو بگین :| 

البته توش چیز خاصی نمی زارم . یه دفتر دارم و یه خودکار . بعد تموم شدن کلاسا میزارمشون تو کمد . حس کیف بردن ب دانشگاه نیست :))))))))
ینی حسش در حد یه دفتر و خودکار حتی نیست??? :| :))))))
:)))
خستم :)))

البته بعضی وقتا خودکارو با خودم میارم خونه :)))))
همین ک خودم میرم باید افتخار کنن :))))
چرا قفل کنه پس آدم دیگه؟!  :|
راستی روز مهندس مبارک :)
همین دیگه . ولی خب نمیشه باز گذاشت :|

مرسی مرسی مرسی :)
بعد چجوری درس میخونین:/
چی؟ درس ؟ اون دیگه چیه ؟ :)))))))))
[آیکون تشویق بسیاررر] :| :))))
مرسی مرسی :))
نبودِ حس بردن کتاب و خودکار تا این حد :))))
الان ینی بگم بعضی وقتا با اینکه دفتر و خودکار جلومه جزوه نمی نویسم خیلی بد میشه ینی ؟؟ 
خب من چیکار کنم ؟؟ حسش نیست . خستم :)))
:))
اصن نمیاد بهتون:D
اکثر اطرافیان هم با شما موافقن :))
اون جزوه ننوشتن با وجود بودن خودکار و ... رو که منم بهش مبتلام گاهی :D
پس شما هم ب حسش نیست مبتلایین :))
بعضا خییییلی شدید حتی :))
سخت ترین کار هم اینه که واسه مامان بابا توضیح بدی حسش نیست یعنی چی :|
احسنت . 
حتی حسش نیست توضیح داد ک حسش نیست ینی چی :)))
بله اینروزا اینجوریاس .............

:)
من از اون زمانی که دیدم اگه یه کلمه خاصی توی اس‌ام‌اس باشه، پولش رو می‌گیرن اما تحویل گیرنده‌اش نمیدن، فهمیدم حریم شخصی یه شوخی بی‌نمکی بیش نیست :|
:| 
او مای گاد :| اینو نمی دونستم :| 
دقیییقا همین :D
حس همونم نیست :))
:))
اصن حسش نیست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)