عقاید یک رامین

عایا من آلزایمر دارم ینی

بعضی وقتا فک میکنم اتفاقی شبیه اون چیزی که واسه پروفسور ِ کتاب " خدمتکار و پرفسور " برای من هم رخ داده . حافظه کوتاه مدتم خیلی متلاشیه . ینی در حد شاید چن دقیقه اینا کار میکنه ولی حافظه بلند مدتم هنوز کار میکنه . نمونه اش اون روز ب یکی از دوستای قدمیم گفتم یادته آخرین دفعه ای ک تولدتو تبریک گفتم کی بود ؟ گفت نه 

گفتم 8 سال پیش . تو دبیرستان . طبقه دوم ساختمون . کنار نرده راه پله وایستاده بودی . داشتی میرفتی پایین . صبح ساعت 9


خندید فقط 

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

منم خیلی چیزای گذشته رو با جزیی ترین حالات یادمه اما خیلی چیزای مال یه ساعت پیش رو حتی یادم نمیاد :|

ولی هنوز امیدوارم و فک می کنم آلزایمر نیست :|

من هم ب همین امید زندم :))
چی بگم؟ :|
:))
خوب میشم :))
ماشالله منم حافظه بلند مدتم وضع بهتری داره ولی دیگه نه در این حد


صد در صد شک نکنین:-\ 
آلزامیر هم دارین :-\ 
آلزامیر
دوستان آلزامیر
آقا آلزامیر 
خانم آلزامیر

یه وقت فکر نکنین آلزایمره هاا نههههه آلزامیره:-D 
:))

:)))))))))))))))))))))
اکی درستش میکنم 
:-)))

این کتابم تو لیست انتظاره ک بخونم الان رومان "دختران آفتاب" دستمه نصفش نکردم هنوز ...
یکی هم تنهایی پر هیاهو ک اسمشو تو وب شما دیدم اونم ک شاید بمونه واسه عید :-))
:)
خدمتکار و پرفسور خوبه بخونینش ولی اگه تنهایی پر هیاهو رو نخونین چیزی از دست نمیدین 
اف چه همه ... :))))
متوجه منظورتون نشدم :)
ممنون از راهنماییتون ...
فقط کتابشو از کجا میتونم بخرم ؟؟
:) خاهش :)

خدمتکار و پورفسور کتاب معروفیه . معمولا همه کتاب فروشی ها دارن 

منظورم ادرس دقیق و طولانی بود ک به دوستتون دادید جهت یاد اوری....

اهان . مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)