عقاید یک رامین

میراگر

اگه بخام تعریف علمی میراگر رو بگم میشه این ولی معنای محاوره ای میراگر اینه ک تعدیل کننده ست . دیدین مثلا کرکره وقتی تکون میخوره چطور میشه ثابتش کرد ؟ با دست یکی از شاخه هاشو باید گرفت تا دیگه تکون نخورن بقیه شاخه ها . اینجا دست ما بعنوان میراگر عمل میکنه . میشه گفت میراگر اثر اتفاقات رو کم میکنه . من متوجه شدم بعضی از آدما خصلت میرایی دارن . مهم نیست چقدر عصباین یا ناراحت باشی ، همین ک کنارش میشینی و باهاش حرف میزنی ، قسمت عمده ای از ناراحتی آدم کم میشه . هیچ وقت موضوع یا مشکلی رو تشدید نمی کنن .نگران نیستی ک باید مراعاتشو بکنی . فوران میکنی مث آتش فشان . وایمیسته جلوت . نگات میکنه . نه تنها خودش نمی سوزه تو رو هم آروم میکنه . فورانت تموم میشه . بعد حرف زدن باهاش احساس تخلیه انرژی میکنی . پشیمون نیستی ک چرا باهاش حرف زدی . شاید اصلا مشکله حل نشه ولی همین تخلیه شدن خیلی خوبه . چرا از این آدما کمن ؟ 

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

 ۷ تا نظر تا الان نوشتن

این آدما بی نهایت دوست داشتنی ان..
نمیدونم چرا کم ان..
هیمممممم
نیستن کلا
تعریف علمی میراگر چیه؟!!!!!!!!! :|
ببخشید یادم رفته بزارم :))))))
میزارم بعدن 
هستن ولی کم هستن :|
باید زیاد تر از اینا باشن 
دلم برا آدمای میرا گر سوخت :(

بیچاره ها همیشه بابد آروم و صبور باشن !

درسته 
میراگر بودن خیلی سخته . خیلی 
آره واقعا افرادی مث من کم ان :-)))) "چقد خودشیفته ام من" -----> شوخی میکنماااا
بی شوخی دلم میخاد ی همچنین شخصی رو میشناختم ...

:)))))
من یکی شو میشناسم . علی دوستم 
پس خوش ب حالتون ..
ی سایتی هس "سایت مرجع متخصصین ایران" بنظرم جالبه گفتم معرفیش کنم بهتون شایدم میشناسیدش ..
ولی پیشم نیست ...

مرسی ک گفتین :)
یکی رو میشناسین و باز دارید غر میزنید؟:|
مردم چ ناشکر شدن:|
شناختن کافی نیست . دوست دارم همیشه باشه . علی رو میگم . تهرانه . خیلی وقت ی دل سیر باهاش حرف نزدم . 
دو سه بار از مشکلاتش برام حرف زده . سعی میکنم مث خودش باشم . بعد از شنیدن مشکلاتش میفهمم چقدر سخته جای دیگران بودن . هر چی سعی میکنم مث اون نمیشم . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)