عقاید یک رامین

دریغ از ی کامنت

قسمت کامنت نویس مغزم خراب شده 

ببخشید ک سر می زنم و چیزی نمی نویسم 

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

فدا سرتون :)
شما سرتون واسه ما نعمته ;))
مرسی :)

سلام، چیزی اول اضافه اس :))
سلام :)
درسته 
پاکش کردم :)
نچ فقط واسه وبلاگ من ک اینطوره
منم نمیبخشم
:|
حق دارین نبخشین 
پست میزارین ولی من چیزی ب ذهنم نمیرسه 
جمله دومم مورد داره. چیزی اول و پاک کنین:|
درستش کردم 
:|
[ نگاه تاسف بار] [ نگاه خیلی تاسف بار تر]
نمی دونم الان باید چی بگم ...
الان باید از خودتون شرمنده باشین. ... نچ نچ نچ.... خیلی بده:|

آدم و دلسرد میکنین اصن:|
چون کامنت ننوشتم شمارو دلسرد کردم ؟
بله:|
نمیشه حالا این دفعه رو دلسرد نشین ؟
نع. دیگ دلسرد شدم. کاریش نمیشه کرد. آدم باید قبل رفتاراش متوجه عواقبش باشه:|
امروز روز چندان خوبی برام نبود . ی کم بحثم شد با چن نفر . 
چون من خیلی بزرگوارم میبخشم:دی
مرسی :)
شلیکم کردین بهشون؟
نه نشد
بحث سر چی بود؟
با چن نفر همزمان نمبود بحثم . در طول روز اتفاق افتاد . آخریش هم بصورت چت بود :|
خب این ینی گیر ندم و دلسرد نشم در کل؟:|
تقریبا 
خب دیگ چ دلیلی داشت؟
متوجه سوالتون نشدم . 
هیچی:)
پس من میرم بعدا میام گیر بدم. شب بخیر:|
شب بخیر
اشکال نداره :)
همینجام باشین خیلی خوبه :)
ممنون :)
شب بخیر بدون لبخند بد است:|
شب بخیر :)
امکانشو دارین با صدای بلند بخندین؟:|
همه خوابیدن . نمیتونم 
تنها کاری ک از دستم بر میاد :
شب بخیر :))))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
احتمالا خوابیدین:D 
*** **** ** ***** ***** ****
شبتون بخیر:)
بله :))

شب شما هم بخیر :)
این پست اصن ربطی ب من نداره :))))

:))
حدااقل شما ی چیزی ب من بگین چرا خوابم نمیااااااااااااااااد تا اینوقت (4:11) ؟؟؟
اصن چ معنی داره ی دختر تا الان بیدار باشه ؟؟
اصن چرا مامانش دعواش نمیکنه ؟؟ (البته بنده خدا خوابه خب)
اصن چرا لپ تاب باطریش تموم نمیشه ؟؟
اصن چرا این همه فکر و خاطره و ایده و خیلی چیزای ب دردنخور هجوم آورده ب مغزش ؟؟
اصن چرا الان داره میره رو اعصاب شما ؟؟
اصن بیخیال ببخشید شما :))))

:|
هم چنان :| 
و باز هم :|

حله :))
برای همه پیش میاد، خودشو ناراحت نکن ;)
با تشکر از شما :)
:)
میبخشمت!!!!! :دی
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)