عقاید یک رامین

همه این دیالوگا به :)))) طرف مقابل ختم میشد

+ خسته نباشین 

- شما هم خسته نباشین ... عه اشتباه شد . " خسته نباشین"  دیالوگ من بود 



+ پیکسل عکاسی ندارین ؟ 

- اگه داشتیم ک خودم ور میداشتم 

+ ایممم . به نکته خوبی اشاره کردین . حواسم نبود 



+ ب منم عکاسی یاد میدین ؟

- بله خیلی راحته . دکمه شاتر رو بزنین عکس میگیرین 

+ دستتون درد نکنه کامل یاد گرفتم 

- خاهش میکنم . البته یادم رفت قبل از هر چیز باید دوربینو روشن کنین 



[به محض اینکه به عکسای من نگاه میکردن و کسری از ثانیه مکث میکردند] 

- به به . چقدر شما خوش سلیقه یین .... عکس منه آخه



+ مطمئنن برای بعضی ها ب هیچ وجه خنده دار نیست این حرفا . من برای ثبت شدن می نویسم

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ق.ظ

 ۲ تا نظر تا الان نوشتن

باید تو موقعیتش باشی تا بخندی :)
همین طوره :)
عایا این کار صحیحی‌ست که ملت را سر کار بگذاری؟ عایا؟ :D
:)) حال مبده بعضی وقتا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)