عقاید یک رامین

جالبه

60 روزه ک گوشیم خاموش نشده 


جالبه

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۲ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

:0

ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بدون شارژ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه اون جوری نه
قبل از اینکه باتریش تموم بشه میزارمش شارژ
هوووووووووووووووووووووم...اووووووووجووووووووور...
بله :))
اونجوری :)
بازم به دل رحمی خودم یه وختایی دلم به حال گوشیم میسوزه از قصد میزارم خاموش بشه:-D
یه همچین انسان با احساسی هستم من :-))))
ینی الان من بی رحمم ؟؟ :))))))

الان دقیقا منظورم مشخص بود ؟ ههههههه :-)))))
خب آقای دل رحم و مهربان بزارید حداقل اون گوشی بیچاره یه ساعت فقط یه ساعت با آرامش باطریش شارژ بشه. بیخیال زنگ های مهم ;-)
:)))))
من زنگ های مهم ندارم :)))

من فقط در یک صورت گوشیم خاموش میشه!اونم وقتایی که اصصصصصصصصصلا اعصاب ندارم و دلم میخواد همه انسان های دنیا رو بکشم!:)
خب...پیش میاد دیگه:)
احسنت :)
چ لحظه جالبی :))
بله . پیش میاد
شما اگه در اون لحظه منو ببینی قطططططعا حرفتو راجع به جالب بودن اون لحظه  پس میگیری:)))))
من ندید حرفمو پس میگیرم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)