عقاید یک رامین

شرح در متن !

بالاخره متوجه شدم سبک نوشته های من چیه . 

همیشه دوست داشتم بدونم ک سبکم چیه ؟ عایا مینیمال مینویسم ؟ طنزه ؟ تلخه ؟ خاطرات روزانه ست ؟ یا چی ؟ بالاخره فهمیدم . سبک نوشته من "شرح در نظر" هستش . ینی دو سه خط می نویسم بعدش هر چی زور میزنم چیزی به ذهنم نمیرسه . بقیه داستان و جزئیات رو تو کامنتا میتونم بنویسم :)) سوال ک می پرسین راحتتر میتونم ادامه بدم :))

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

من قبل خودتون ب سبکتون پی برده بودم ..
اینطوری خوبه ک ..
مخاطبتون هم مشارکت میکنه و شاید بعضا با سوالای مخاطبتون  به شناخت بیشتری از خودتون برسید بنظرم ...
می گفتین دااااا :)))

درسته :)
میپرسیدین دااا ... اوندا منده دیردیم دا ..
 
 :)
:))))
بازم پست بزارید داا ..
:)
باید ببینم چیزی به ذهنم میرسه یا نه :)
آفرین درست فهمیدین دقیقا سبکتون همینه ! :)

سلام :)

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام :)

:)
سلام
اوهم ...درسته :)
من نیز موافقم :)
سلام :)
مرسی :)
سبکت انسرینگه!!!!! :)

انسرینگ :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)