عقاید یک رامین

قطعه واقعه ، آلبوم ز بعد ما

این موقع شب چ حالی داد شنیدن این قطعه از سیامک آقایی :


ز بعد ما ، نه غزل ، نه قصیده می ماند 

ز خامه ها دو سه اشکِ چکیده می ماند

در این چمن ، به چه وحشت شکسته ای دامن ؟

که می روی تو و رنگ پریده می ماند 

...

ز درد یاس ندانم کجا کنم فریاد

قفس شکسته ام و آشیان نمانده به یاد

...

بـــــا مـــــا بیـــــا تــــــــــا بیـــــابـــــان و مـــــارا

مـــــارا ببیـــــن سایـــــه ای در سرابیـــــم و تنـــــها 

تنهـــــا صـــــدا نالـــــه ی خام ســـــوزان و مردی

مـــــردی کـــــه می گویـــــد از دل خــــــــــدارا !

بشنـــــو کـــــه دوزخ فـــــرا خوانـــــده مــــــــــارا !


دانلود - 7 مگ

پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 ۵ تا نظر تا الان نوشتن

حیف ک اعلام اتش بس کردیم و من قول دادم دیگ ب به رخ کشیدن ها گیر ندم:D
:)))))
حیف :))))
البته همین حرف برای شما هم هستاااا 
اینک روزبه از خواهر شما عکس گرفته و تو اینستاش گذاشته مشمول میشد ولی حیف ک آتش بس دادیم :))
:D

اتفاقا اون لحظه ک داشتم اون پست و می نوشتم اونقدر ناراحت بودم ک هرچیزی تو ذهنم بود جز ب رخ کشیدن:D
:))

+ خوبین ؟ 
من میگم ناراحتم شما میخندین؟هی . شما خوبین؟:D
شما ته جمله ای ک میگین ناراحت بودین دو نقطه دی میزارین :)

سرماخوردگی افتضاح :|
میخوام خیلی سوزناک ب نظر نرسه چون:| از این ب بعد گریه میکنم. من خیلی ناراحتم:(((((

مراقب باشین خب:| ایشالا خوب میشین

شب بخیر:)
مرسی ک نمی خاستین سوزناک بشه . ناراحت نباشین 

ممنون :)

شب شما هم بخیر :)
اینم ک دانلودش کنم :-)
مرسیات :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)