عقاید یک رامین

810 دی

آموزش عکاسی دانلود کردم چن گیــگ . طرف میاد شروع میکنه ب حرف زدن :


... خب من با دوربین نیکون D810 کار میکنم ...


خب برادر من ، منم اگه D810 داشتم دیگه چ نیازی بود به آموزش ؟؟؟

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

مثل آموزش تکنیک مداد رنگی با پلی کروم !

خیلی هنرمندی با مداد رنگی لاکپشت ایرانی(!)بیا آموزش بده ! :|

والا :))
دقیقا :))

واقعا . در مورد ملت چی فک میکنن ؟ :))
والا:-\ 
هنر اینه که با دوربین گوشی بتونن عکس خفن بگیرن:-D 
که بعد میبینن نه زیادم خفن نیس:-\ 
خودمو نمیگماااا همینجوری کلی گفتم
:)
دقیقا :)
:))
ای بابا دوربین فقط پنجاه درصده قضیه است!خلاقیت مهم تره! دی 810داشته باشی خلاقیت نداشته باشی انگار هیچی نداری!
:))
منظورم اینکه چرا همه آموزشارو با دوربینای خیلی گرون درست میکنن . با نیمه حرفه ای ها هم درست کنن خب
اما گفتین اگر این دوربین و داشتین نیازی ب اموزش نبود. همچین برداشتی نمیشه کرد. نخندین:|
خب دی810 داشتم هم بد نمیشد . اون وقت این آموزش بیشتر بدردم میخورد 
تنکنیک کنار فرم ب درد بخوره. راجب فرمم ک نخوندین. تازه اینهمه ام حجم نمیبرد
درسته 
ی چیزایی خوندم . چیز خاصی دستم نیومد 
بیشتر وقت بذارین
من واسه عکاسی از اشیا ب یه چیز خاصی رسیدم. چند وقت پیش دلم یهو خواست از نردبون مامان بزرگم عکس بگیرم. وسط حال بود. همین طوری اهنگ زمزمه میکردم و هی نگاش میکردم از زاویه های مختلف. این ورچاون ور. بدون دوربین ها. اصن بدون اینک فکر کنم میخوام عکس بگیرم. اولش هیچی نبود ولی کم کم احساس کردم داره زنده میشه. ینی واقعا سعی کردم بهش روح بدم. نگاش میکردم خیلی نگاش کردم. انگار هی بیشتر جون میگرفت. بعد دوربینمو اوردم و یه چنتایی گرفتم. خوب نشد. بعد یهو یه صحنه اومد تو ذهنم. برش داشتم گذاشتمش جلوی در . یه گلدونم گذاشتم بالاش. وای عالی بود. انگار داره لبخند میزنه تو عکس. تجربه ی باحالی بود گفتم بگم بهتون:)
چشم :)

جالب بود . مرسی ک تعریفش کردین :)

 من هنوز دنبال اینم ک بدونم چ سبکی رو دوست دارم . ب نتیجه خاصی نرسیدم :|
:|
چی شد مترسک جان ؟ 
باس خودتون صاحب سبک بشین:D:D
جدی میگم ها

البته منظور دقیقتونو از سبک نمیدونم. ولی در کل دنبال سوژه ای نباشین ک هر کسی میتونه ببینه. یا یه طوری همونو ببینین ک متفاوت باشه. از گلم عکس نگیرین هیچ وقت:|:D
:)) 
لطف دارین 

منظورم از سبک ایناست : پرتره ، طبیعت ، خیابانی ، معماری ، خبری ، سیاه سفید ، فاین آرت ، ماکرو و ... 

:| چرا ؟ 
اوهوم. میدونم چی میگین. ب نظرم فعلا خیلی درگیرش نشین. همینطوری عکس بگیرین. اونقد انجامش بدین تا بالاخره ب نتیجه برسین.منظورم اینه ک ادم باس اول بره توش. همینطوری بره. ب اطراف گوش کنه مخصوصا ادمای کله گنده ببینه چی میگن. هرچی ادم بیشتر بره جلو بیشتر دستش میاد. من خودم تا چن وقت پیش اعصابم بهم میریخت. یکی میگفت پایان داستان باس از قبل فکر شده باشه یکی میگفت پایان خودش میاد ادم باید داستانوپیش ببره. تقاضایی ک دارم اینه ک با شوق تا اخرش برید فقط. شوق خیلی مهمه. خیلی زیاد
از گلم عکس نگیرین چون ادم خودش گل و میتونه ببینه . عکس باس یه چیزی ب ادم بده. ی نگاهی ی حسی حداقل. من از عکسایی ک توش گل خالی وجود داشته باشه حتی حسی ام دریافت نمیکنم:|
کاملا قبول دارم حرفاتونو . من همچنان از هر چیزی ک می بینم عکس میگیرم . پشت سر هم :))

اهان . متوجه شدم . چون شما دوروبرتون پر از گل و گیاه و سرسبزیه این حسو دارین 
من خودم کیف میکنم :))
خیلی خوبه دیگه:)
از گل عکس نگیرین. شایدم اینطوری ک شما میگین ولی از گل عکس نگیرین:|:D
:)
چشم :)
مثل این می‌مونه که من یه مشکلی در رابطه با آی‌فون داشته باشم و طرف اولش بیاد بگه خب اول از 1100 برات میگم تا برسیم به جاهای دیگه :|
:))

من میگم چرا تمام آموزشا با فول فریمه ؟ چرا هیچ آموزشی با دورین هالف فریم نیست ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)