عقاید یک رامین

عکس


عکس جالبیه

خیلی حرف داره

سوزن

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

کلی حرف داره جدا...

ترجیح میدم وراجی نکنم...وگرنه حرف درموردش زیاده...

قبول دارین قیافه مرده خداییش ترسناکه؟؟؟
حالا از کجا فهمدین مرده ؟
خب معلومه آقاس دیگه...
حالا ک اینقدر اصرار دارین باشه :))
شکلک تشویش کوووووو؟؟؟؟؟؟

برادر من خب این آدم ته ریش داره....
میتونه تاثیر نورپردازی باشه :)

حالا چ اصراریه ؟ من ک قبول کردم :)
نه بابا...اصرار نیس...برداشتمو گفتم...

مظلوم گیر آوردم:)))))))
:)))
من زیاد هم مظلوم نیستماااا :))
منم با ساراجون موافقم!:) کاملا مشخصه که آقاست:):):)
خیلی عکس جالبیه واقعا!
:)))) باشه قبول مرده :)
بله . همین طوره
خب خوشحالم:):)))
:))
حالا مرد یا زن بودن شخصیت یه طرف مفهوم عکسم اون طرف
کیفیت لنزو داشته باش!!! چه می کنه
احسنت :)
بله . عالیه کیفیتش
:))))
شاعر در همین جاست ک میگه
لبخند می زنی ک دچارم ب آسمان
سرشارم از طراوت و روح پرندگان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)