عقاید یک رامین

حالا اییی موقع ؟

علیرضا خطیبی اومده تبریز 

و من سرماخوردمو خونه نشستم :|

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

اومده چیکار؟:D
در این حد سرما خوردین؟:D
اومده عکاسی خب :|

ب زور ژلوفن سر پام 
فکر اشکان خطیبی:|

هعی وای:D
من اشکان خطیبی رو میخام چیکار ؟ :)))

بله . همون . هی وای :))
خودمم تهجب کردم. گفتم شاید اومده بخونه. شما ام صداشو دوست دارین:))))
:| نه بابا . من فقط یه بار آهنگشو شنیدم 

سلام، پررویی منو ببخشین D:
من اسمشون رو سرچ زدم تو گوگل و یه عکسی ازشون چشمم رو گرفت ولی هرکار کردم نتونستم بگیرمش. میشه اگه لینک اون عکس رو دارین برام بذارین؟ اولین عکس تو اینجا که سایه یه زن و مرده و بک گراندش ابیه و یه چیزای قرمزم توشه ک فک کنم برگ پاییزیه رو میگم

http://yon.ir/DwoO



سلام :)

منم نتونستم دانلودش کنم . 
اصن میشه اینستایی چیزی اگر ازشون دارین لطف کنین ادرسش رو بذارین؟ D:
آی دی اینستاش :
alirezakhatibiii

:)
چه عکسای قشنگی داره...
علیرضا ؟ 

بله . همین طوره :)
اطلاعاتم ب روز شد اسم ی عکاس ب لیست داشته های ذهنم اضافه شد ....
اینطوری ک شما ناراحت شدین پس حیف شده :-(
البته اونقدرا هم ناراحت نبودم . یه کم فقط کلافه بودم . عکسای خوبی میگیره . حس عکساشو دوست دارم :)
شما هم عکاسی میکنید؟
بله :)
تو موضوعات ، قسمت "عکس هست . تمام عکسای اونجا مال خودمه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)