عقاید یک رامین

از ته دل خندید

بهش میگم یه شعر گفتم ، مدیونی اگه فک کنی کپیه :


اونجا برای از من نوشتن هوا کم است 

دنیا برای از من سرودن تو را کم است 

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

 ۴ تا نظر تا الان نوشتن

😐
برم اسید بنوشم
چرا ؟ 
شعر ب این قشنگی :))
:))
من به نشانه ی احترام به این شعر وزین سکوت می کنم و فقط یه رای مثبت می دم :)))

(الان این یه خط بالا سکوت بوداااا :| )
:))))

علی هم بعد شنیدنش معتقد بود ک وزن شعر خیلی کامله :)))

+ خوبین ؟
شکر خوبم :)
شما خوبین؟!
الحمدالله 
منم خوبم :)
خلاقیت و تب شعر تا این حد ؟؟؟؟

دیگه همین از دستم بر میومد :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)