عقاید یک رامین

مرسی :)

چن روز پیش نشستم بیست سی صفحه از پستای وب خودمو خوندم . حس خاصی داشتم . تمام خاطرات این چن مدت از جلوی چشمام گذشتن . تصمیم گرفتم همین مدلی ب وب نویسیم ادامه بدم .

خوندن این مطالب برای خودم جذابه . این ک شماها با وجود این همه وب متنوع و پرمحتوا و بدرد بخور میاین اینجا رو میخونین واقعا منت میزارین . هر چی نگا میکنم میبینم وبم هیچ گونه جذابیتی نداره . 

خلاصه مرسی ک هستین :)

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۶ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

چرا اتفاقا وبتون یکی از وب هایی هستش که حال خوب توش موج می زنه!حتی زمانهایی که خدایی نکرده دلتون گرفته هم پستاتون سیاه و نچسب نیست... و این ینی دلنشین بودن :)
شما لطف دارین :) 
ولی خودم اصن این حسو نمیکنم 
واقعا ؟؟؟ :|

بله واقعا! :)
:) نمی دونستم . فک میکردم خیلی سیاه میشه نوشته هام اون موقع هااا 

خواهش میکنم:D
:))))
همین از دستم بر میاد دییگه :)
این همه مقایسه کردن و اصن درک نمیکنم قبلا اینطوری نبود
وبلاگ جایی بود ک شما خودتون و میگفتین توش
حداقل برای من
و تا آخرم همینه
نمیدونم چرا از یه جایی ب بعد زدین تو این خط و هی منو عصبی میکنین:|

من اینجا رو از هر وبلاگی در دنیا بیشتر دوست دارم:D
سن ک میره بالا سطح انتظاراتمم از خودم میره بالا ولی راندمان صفره :))

:)) عصبی ؟ عصبی نشین بااااوووو :)) 

لطف دارین :)
خواهش میکنم دیگه چه کنیم
خوبی از خودمونه:-D 

من به شخصه وب های خاطره نویسی رو بیشتر از این قلمبه سلمبه گویی ها دوست دارم:-) 
بله خوبی از خودتونه :)

عه ؟ چ خوب :)
خواهش میکنم ده تومن میشه :دی

اصلا اینطور نیست.
خیلی از پستاتون واقعا واسه منکه جذابه :)
تخفیف بدین مشتری شیم :))

عه ؟ من امیدهای روشنی در برابر خودم می بینم :))
باشه
:)
مرسی :)

تموم کردین مدرسه رو ؟
اوهوم . از شنبه ی این هفته تعطیل کردیم
باز چهارشنبه باید بریم
7 صبح تا هشت و نیم شب:|
قراره چیکار کنین از صبح تا شب ؟ :| 
درس بخونیم دیگ:D
:| 
تا هشت و نیم شب ؟
خدا قوت جوان ایرانی 
خسته نباشی دلاور 
مدیونین اگ فکر کنین کم میاریم و ساعت 12 زنگ میزنیم بیان دنبالمون

الان همچین فکری کردین؟
یعنی کم میاریم؟
ینی نمیخونیم؟

خدافظ:|
:))
بحث کم آوردن نیست خب هر کس باشه خسته میشه و حالش بهم میخوره :|
خدافظ:|
چرا این :| شکلی ؟
:|
:| 
میشه بگین چی شده ؟

ناراحت شدم معلوم نیست؟:|
چرا ؟؟؟ 
خواهش ...
ولی واقعا خوبه وبتون نمیدونم چطوری ولی جذابیتش همیشه هس یکنواخت و کسل کننده نیس اینو من میگم ک بیشتر از پنج ساله مخاطب نوشته هاتونم حتی بعضی وقتا بصورت خاموش :))
دیگه بعد این مدت بعضی وقتا میتونم جوابی ک قراره ب کامنتا بدین رو حدس بزنم ولی جالبترش وقتیه ک جواب کاملا متفاوت با اونچه ک من فک میکنمو میدین :-)
انسان همیشه ب چیزی ک خودشه راحتتر گرایش پیدا میکنه ب ی چیز متعادل ..
مطمئنین 5 سالو ؟؟ 5 سال میشه سال 90 هااا ؟ 

مرسی :) اصولا یه همچین آدمی غیرقابل پیش بینی هستم من  :))
سلام
جذابیت وبتون به سادگیشه،سادگی نثر و سادگی بیان احساسات.
عکسای خوبتون هم بی تاثیر نیست قطعا.
سلام :)
مرسی مرسی :)
لطف دارین :)
چهارشنبه سوریتون مباااارک .....
دورووره 5 سال فک کنم یکم اینور اونور :))
من پیش دانشگاهیمو تازه تموم کرده بودم اصن تو وب شما بزرگ شدم :))
مممننوووووووون :)

:)))
انصافا خندیدم :)
دم صداقتتون گرم!
:))
مرسی :)
عه یعنی وبلاگ خود خوانی فقط مشکل من نیست؟ :))
نه . من هم میخونم بعضی وقتا 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)