عقاید یک رامین

شما چ خبر ؟

عید داره نزدیک میشه و من هیچ حسی بهش ندارم 

+ بی خوابی های شبانه باز شروع شدن :|

++ سرماخوردگی طولانی :|
جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۲ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

ما چون نمیشد عید بریم سفر قبلش رفتیم آذربایجان غربی گردی و برگشتیم ..
حس خاصی نسبت ب عید ندارم ..
دارم متلب یاد میگیرم بخاطر پروژه ام ...
ترجمه دوستمم یکمش افتاده گردن من ...
بی خوابی هم ک چ عرض کنم 4چهار چهار و نیم صب ب زور خوابم میبره ...
+ ایشالا زودی سرماخوردگیتون برطرف میشه امیدوارم ..
خیلی هم عالی
هیممم
موفق باشین 
+مرسی :)
من یه کوچولو هنوز حس دارم برای اومدنش! :)

اما یکم خودم خوب نیستم امیدوارم تا عید خوب شم !

و این آلرژی لامصبم که...! :|

خداروشکر کنین پس

:| آلرژی :|
ببخشید میتونم ی سوال بپرسم ؟؟
عکس دوربین جلوی چشم خودتونید ؟؟ واقعییتش میخام بدونم انگشتر عقیق دستتون همون قبلیه ؟؟
نه. من نیستم .دوستمه . امیررضاست :)
منظورم عکس تو اینستاتون بود :)
اولش هنگ کردم کدوم عکسو میگین :))
بی خوابی براچی ؟
سرماخوردگی ؟
سیستم خوابم بهم خورده
بله. اینجا هوا سرد شد :|
آهان ... اوکی .
:)

+ مرسی شمام موفق باشین .
:)
+ تنکس
البته یادم رف بگم چن وقتیه خاطره بازی هم میکنم چ عکس چ وب چ دلنوشته چ سفرها و حرفا و رفتارا ی مرور کلی ...........
شما ک غریبه نیستین همون داداش رامین قدیم خودمونین بنظرم خیلی خیلی پررو بودم یا نمیدونم شایدم اقتضای سنم بوده جدیدا ی حس بزرگ شدن پیدا کردم ...
++ با شیطنتام شمارم کم حرص ندادم تو سال جدید حلالم کنید ..
چ خوب :)
:) بزرگ شدن خوبه :)
++ این چ حرفیه :) 
بدترین چیز توی این فصل، همین سرماخوردگیه :|
دقیقا :|
سلام بر یک رامین:):):)
خوبین؟؟؟؟؟ ماه هاست که نیومده بودم بلاگ... دلم تنگ شده بود... 
ما بی خبریم، شما چه خبر؟ خدا بد نده، بهتر شدین مهندس؟
سلام بر خانم دکتر ملی :)
خودتونین ؟ از این ورا خانم ؟ ما هم دلمون تنگ شده بود ... روزگار خوشه ؟ 
ماه ها ؟؟؟؟ سال ها بود :)))
خوبم :)
سلام 

عیدتون مبارک :)

خوب شدین؟
سلام 
عید شمام مبارک

سرما خوردگیم بهتر شده ولی بیخوابی بدتر شده :||

شما خوبین ؟
ایشالا همه چی خوب شه.

من بد نیستم ؛)
امیدوارم :)

الحمدلله
بله خودمم:):) کاملا اورجینال :)
سال ها؟؟؟ نه مهندس، همون ماه ها! چه سخت گذشته سال پیش:)
روزگار چندان خوش نبود:( ولی الان بهتره شکر خدا...
دلم میخواد دوباره بنویسم، اگه بشه خیلی بهتر میشه حالم...:)
:))
خداروشکر پس :)
با یه کم شرح اتفاقات روزانه شروع کنین . راحتترینه بنظرم :)
باشه:) مرسی از راهنمایی:)))
می نویسم حتما:)
خیلی هم عالی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)